پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی

دانلود:کربلایی جواد مقدم / شهادت امام باقر (ع) 1391

جلسه عزاداری شب شهادت امام باقر (علیه السلام) 1391 هیئت حر رامسر با نوای گرم ذاکر اهل بیت کربلایی جواد مقدم به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دریافت میباشد.
تعدا فایل ها : 13
فرمت فایل ها : mp3
www.ghaemolmontazar.ir
ادامه مطلب ...

صبح روشن هدایت >> ولادت با سعادت امام علی النقی (ع)


خداوند متعال روح و جان انسان را گنجینه‏ای از گرایشها و بینشها قرار داده. حسّ حقیقت جویی یا گرایش به کشف حقایق نمونه‏ای از آن گرایشهاست. این حسّ و پاره‏ای دیگر از احساسات و تمایلات در گفتار روانکاوان به عنوان «تمایلات عالی انسان» نام گرفته است.
انسان با وجود این گرایش همواره بر آن است تا به راز و رمز موجودات و حقایق نهفته در گیتی دست یابد و هر روز غبار جهل را از چهره آنها بزداید. در این میان آنچه با انسان بیشتر ارتباط داشته، تأثیرش در زندگی و سعادت او روشن‏تر باشد؛ بیشتر مورد تمایل و گرایش او قرار می‏گیرد و انگیزه او را در شناخت آن قوّت می‏بخشد. شناخت پیشوایان دین از مهم‏ترین اهرمهای انسان برای رسیدن به قله‏های سعادت به شمار می‏آید و این، خود بیانگر جایگاه بلند و اهمیت این موضوع است.
ادامه مطلب ...

دانلود:استاد شیخ حسن یوسفی / جایگاه زن در اسلام

Exclusive : مجموعه سخنرانی های حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ حسن یوسفی با موضوع مهم " جایگاه زن در اسلام " به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دریافت می باشد.
تعداد فایل ها : 10
فرمت فایل ها : mp3
www.ghaemolmontazar.ir
ادامه مطلب ...

چهار ذکر الهی در چهار حالت بحرانی

http://www.tazohor.com/wp-content/uploads/2012/10/pkb6whmsmx5f94x39hg.jpg
حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) فرموده است: در شگفتم برای کسی که از چهار چیز بیم دارد، چگونه به چهار کلمه پناه نمی برد!

۱- در شگفتم برای کسی که ترس بر او غلبه کرده، چگونه به ذکر «حسبنا الله و نعم الوکیل» (سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۷۱) پناه نمی برد. در صورتی که خداوند به دنبال ذکر یاد شده فرموده است: پس (آن کسانی که به عزم جهاد خارج گشتند، و تخویف شیاطین در آنها اثر نکرد و به ذکر فوق تمسک جسند) همراه با نعمتی از جانب خداوند (عافیت) و چیزی زاید بر آن (سود در تجارت) بازگشتند، و هیچگونه بدی به آنان نرسید.

ادامه مطلب ...