پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی
پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی

دانلود:کربلایی جواد مقدم / شام شهادت حضرت زهرا (س) ساری

مراسم عزاداری شام شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) 1392 هیئت ابالفضلیهای ساری با نوای گرم ذاکر اهل بیت کربلایی جواد مقدم به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دریافت می باشد.
تعداد فایل ها : 6
فرمت فایل ها : mp3
www.ghaemolmontazar.ir

ادامه مطلب ...

ام العباس (ع) | ویژه نامه وفات حضرت ام البنین (س)

http://www.aviny.com/Occasion/Ahlebeit/Bastegan/Ommolbanin/91/1.jpg

ازدواج امیر المؤ منین على علیه السلام با ام البنین سلام الله علیها  
پس از آنکه امیر المؤ منین على بن ابى طالب علیه السلام به سوگ پاره تن و ریحانه رسول خدا محمد بن عبد الله صلى الله علیه و آله یعنى سرور زنان عالمیان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه شهیده راه ولایت و امامت نشست ، برادرش عقیل بن ابى طالب علیه السلام را که آشنا به انساب عرب بود، فرا خواند و از او خواست برایش همسرى از تبار دلاوران برگزیند تا پسر دلیرى براى مولا به ارمغان آورد که سالار شهیدان حسین بن على علیه السلام را در کربلا یارى کند. (101)
عقیل ، ام البنین کلابیه علیه السلام را براى حضرت على علیه السلام برگزید که قبیله و خاندانش ، بنى کلاب ، در شجاعت بى مانند بودند. (102) بنى کلاب از حیث شجاعت و دلاورى در میان عرب زبانزد بودند، ولبید درباره آنان چنین سروده است ما بهترین زادگان عامر بن صعصعه هستم و کسى بر این ادعا خورده نمى گرفت . الو براء، همبازى نیزه ها (ملاعب الاءسنة )، که در عرب در شجاعت مانند او را ندیده بود، از همین خاندان است . (103)

ادامه مطلب ...

سیدالذاکرین / ویژه نامه هفتمین سالگرد سید جواد ذاکر طباطبایی

http://s4.picofile.com/file/7733007846/68997_476807782390484_1615424835_n.jpg

سی و یکمین روز شهریور ماه سال 1355 در خوی  و در خانواده ای متدین و از سلاله حضرت زهرا (س)  پسری به دنیا امد که نامش را   ( میر محمد  ) نهادند و نام خانوادگی وی ( ذاکری ). از همان کودکی  خانواده (میر محمد) او را با نام ( میر محمد جواد ) صدا می زدند.البته نام (میرجواد) بخاطر علاقه مادر وی به این اسم بوده.پدر سید محمد جواد  میر حبیب ذاکری  نام داشت که وی از مداحان بااخلاص شهرستان خوی بود.

ادامه مطلب ...

نظر حسن زاده آملی درباره عایشه‏

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1391/02/24/13910224000148_PhotoA.jpg
از متعجب ترین جملات این است که ، کسی ادعای شیعه  داشته باشد و مدافع دشمنان شیعه باشد و شیعه را هم ظالم بداند

حسن زاده آملی در کتاب ممدالهمم چنین میگوید:

بدان اینکه نبى (ص) اطیب طیبین است و عایشه‏ و باقى زوجات نبى اطیب طیباتند. پس پیغمبر (ص) و دیگر اولیاى الهى از آن چه که ظالمان در حق زوجات و اعراض آنها مى‏گویند مبرا هستند. 

« ممد الهمم در شرح فصوص الحکم، ص: ۶۲۰»

آیا عایشه که در فرمایش پیامبر اکرم علیه و آله السلام فتنه گر است و در مقابل اوالی الامر ایستاده و جمل را به راه انداخته و جسد مطهر امام حسن مجتبی علیه السلام را به تابوتش دوخته و ….

ادامه مطلب ...