پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی
پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی

قرائت نماز توسط عمر ملعون از روی جلد دوم قران!!!!!


بدعت در قرائت نماز

ملک العلماء در بدایع الصنایع می گوید: عمر قرائت حمد و سوره را در یکی از دو رکعت اول نماز مغرب ترک کرد. و قضای آن را در رکعت آخر بلند قرائت کرد. و همچنین عثمان در یکی از دو رکعت اول از نماز عشاء قرائت حمد و سوره را ترک کرد و قضای آن را در رکعت آخر بلند قرائت کرد !

و در جای دیگر می نویسد: عثمان قرائت سوره را در هر دو رکعت اول نماز عشاء ترک کرد. و قضای آن را در رکعت سوم و چهارم نماز عشاء بلند قرائت کرد! (۱)

این شیوه نماز خواندن مورد قبول هیچ یک از مذاهب نمی باشد و به طور قطع نوعی بدعت در نماز می باشد.

در رابطه با روش صحیح نماز خواندن درکتب شیعه و سنی روایات فراونی وجود دارد. در اینجا به یک روایت از کتب اهل سنت اکتفا می کنیم: عباده پسر صامت نقل کرده است که پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله فرمودند: هر کس سوره حمد و بیشتر از آن را نخواند نمازش درست نیست. (۲)

ادامه مطلب ...

آیا در قرآن کریم شواهدى بر وجود وظهور امام مهدى یافت مى شود؟

پاسخ: هر چند نیاز نیست هر موضوع صحیحى با تمام جزئیات وخصوصیاتش در قرآن کریم آمده باشد، زیرا بسیارى از موارد واقعیت دارد ولى وحى الهى به جزئیات متعرض نگشته است.
اما جواب سؤال مذکور مثبت است. آیات بسیارى پیرامون حکومت جهانى امام عصر (علیه السلام) وجود دارد که بزرگان دین در کتابهاى معتبر وگرانبهایشان نقل فرموده اند، از جمله آنها (علامه مجلسى) که در کتاب شریف بحار الانوار بابى را به ذکر آیات قرآن کریم که به قیام امام زمان (علیه السلام) تاویل شده، اختصاص داده است، وما در این جا به چند نمونه اکتفا مى کنیم:
 ۱- (در زبور (حضرت داود) بعد از کتب آسمانى سابق نوشتیم که: زمین را بندگان صالح ما به ارث مى برند).(۸)
واینان قائم آل محمد ویاران او مى باشند.
۲- (خدا فرستاده خود را با هدایت ودین حق فرستاد تا بر همه دین ها غالب شود؛ هر چند مشرکین نخواهند).(۹)
بنا بر روایتى از امام رضا (علیه السلام) نقل شده است، این آیه درباره قائم آل محمد است، وى امامى است که خداوند او را بر همه کیش ها وآیین ها غالب گرداند
ادامه مطلب ...

پسر فیلم ساز مشهور آمریکایی شیعه شد

به گزارش سرویس دینی جام نیوز، "شان استون" که پس از گرویدن به دین مبین اسلام و مذهب حقه تشیع نام علی را انتخاب کرد در حاشیه مراسم مسلمان شدنش در دفتر آیت الله ناصری در اصفهان گفت: «دین اسلام ادامه کلمه خداوند است، خداوندی که حضرت خلیل و حضرت موسی را فرستاده و تمام مذاهب و اصول ادیان را یکی کرده است.»
این هنرمند آمریکایی با بیان اینکه حضرت محمد(ص) در زمانی که دنیا پر از کفر بود تمام مردم را با هم متحد کرد، ادامه داد: «من شجاعت ومعرفت رسول خدا(ص) را می‌فهمم و به همین دلیل نیز مسلمان شدم.»
وی با اشاره به اینکه مذاهب دیگر هم مانند اسلام یک خدا را می‌پرستند، تأکید کرد: «"لااله‌الاالله" مفهوم جدیدی نیست، بلکه همواره در ادیان مختلف بوده اما نوع بیانش تفاوت داشته است.»
ادامه مطلب ...

دانلود:حاج حسین سیب سرخی / شب 30 صفر 1390/ DVDRip

جلسه عزاداری شب 30 صفر سال 1390 هیئت روضه الرقیه (سلام الله علیها) مشهد مقدس با نوای گرم ذاکر اهل بیت حاج حسین سیب سرخی آماده دریافت می باشد.
تعداد فایل ها : 5
فرمت فایل ها : WMA
www.ghaemolmontazar.ir
ادامه مطلب ...