پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی
پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی

هشتم شوال سالروز تخریب قبور مطهر اولاد پیامبر اسلام

هشتم شوال سالروز تخریب قبور مطهر امامان شیعه در قبرستان بقیع را محکوم میکنیم. 

نامه های سید محمد خاتمی در اعتراض به اهانت به قرآن کریم...

پیشنهاد جنون آمیز و جنایتکارانه تعرض به قرآن کریم توطئه ای علیه بشریت است...

سید محمد خاتمی در نامه های جداگانه ای به اسقف اعظم کلیسای جامع واشنگتن و دبیرکل ائتلاف تمدن های سازمان ملل متحد با تمجید تمامی تلاشهای انجام شده برای نزدیکی دلها و ایجاد تعامل مثبت میان همه ملت ها و اقوام، و صلح مبتنی بر عدالت به جای جنگ و خشونت در جای جای جهان این راه را سیره پیامبران بزرگ الهی بخصوص حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت عیسی مسیح سلام الله دانسته و ضمن محکوم کردن پیشنهاد جنون آمیز و جنایتکارانه اهانت به قرآن کریم در سالروز فاجعه ۱۱ سپتامبر خواستار واکنش در برابر این توطئه سهمگین علیه بشریت شد.

رئیس بنیاد بین المللی گفت و گوی تمدن ها در این نامه ها خواستار محکومیت این پیشنهاد و پیشنهاد دهنده و افشای جریانی شد که با دامن زدن به این موضوع التهاب و تقابل پیروان این دو دین بزرگ را دنبال می کرده است.
اسقف اعظم کلیسای جامع واشنگتن و دبیرکل ائتلاف تمدن ها از جمله میهمانان عالی رتبه شرکت کننده در اجلاس دو روزه دین در دنیای جدید بودند که در مهرماه ۱۳۸۷ به دعوت سید محمد خاتمی و بنیاد بین المللی گفت و گوی تمدن ها در تهران گرد هم آمدند. میهمانان این نشست ضمن دیدار با مقام معظم رهبری و بیان دیدگاههای خود در زمینه ارتباط بیشتر میان ادیان بزرگ و تداوم گفت و گوی تمدن ها برای رسیدن به صلح مبتنی بر عدالت از نقطه نظرات ایشان در این باب بهره مند شدند.  

 

سید محمد خاتمی

متن کامل این نامه ها در پی می آید:


به نام خدا
عالیجناب بیشاپ چین
اسقف اعظم کلیسای ملی (جامع) واشنگتن

با تجدید عهد مودت و آرزوی سلامتی شما
تلاش ارجمند جناب عالی و همه مردان خدا و دوستداران عزت و سعادت و سربلندی انسان در راه نزدیکی دلها و ایجاد تعامل مثبت میان همه ملت ها و اقوام، بخصوص پیروان دو دین بزرگ اسلام و مسیحیت و ترویج صلح مبتنی بر عدالت به جای جنگ و خشونت درخورد تقدیر است و این همان راهی است که پیامبران بزرگ خدا بخصوص حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت عیسی مسیح سلام الله ما را به آن فراخوانده اند.
پیشنهاد جنون آمیز و جنایتکارانه اهانت به قرآن کریم در سالروز فاجعه ۱۱ سپتامبر حکایت از توطئه ای سهمگین نه تنها علیه اسلام و مسلمانان، که علیه بشریت و ایجاد تنش در جامعه بشری می کند و همه ما باید در برابر این اقدام جنایت آمیز بایستیم.
اعلام این مطلب جهان اسلام را ملتهب کرده است و خدای ناخواسته اقدام در این مورد به فاجعه ای جبران ناپذیر خواهد انجامید.
مطمئن هستم که جهان مسیحیت نیز نمی تواند در برابر این امر آرام بنشیند.
انتظار دارم همه توان و تلاش خود را برای جلوگیری از این فاجعه و نیز محکومیت فردی که چنین پیشنهاد وحشتناکی داده است و افشای جریانی که از آن حمایت می کند؛ به کار گیرید‪.‬
موفق باشید
سید محمد خاتمی
رئیس بنیاد بین المللی گفت و گوی تمدن ها
۱۸ شهریور ۱۳۸۹


به نام خدا
عالیجناب دکتر سامپایو
دبیرکل محترم ائتلاف تمدن ها

با سلام و آرزوی توفیق آن جناب در خدمت به صلح و همزیستی بشریت
به جا است که ”ائتلاف تمدن ها“ که با هدف نیل به صلح جهانی و رفع موانع همدلی و هماهنگی میان ملت ها و تمدن ها و نزدیکی هرچه بیشتر دلها برای خدمت به بشریت تأسیس شده است ضمن محکوم کردن پیشنهاد جنایتکارانه اهانت به قرآن کریم در سالروز فاجعه ۱۱ سپتامبر زمینه محکومیت و محاکمه پیشنهاد دهنده این جنایت تحریک کننده را که اقدامی علیه صلح و آشتی و دامن زننده به کینه و نفرت میان ملت ها بخصوص پیروان دو دین بزرگ اسلام و مسیحیت است فراهم آورید و از هر کوششی در جهت جلوگیری از عملی شدن این جنایت که می تواند موجب فاجعه ای غیرقابل جبران شود دریغ نفرمایید.
با احترام
سید محمد خاتمی
رئیس بنیاد بین الملی گفت و گوی تمدن ها
۱۸ شهریور ۱۳۸۹

فرد هتاک به قرآن از ترس مسلمانان مخفی شد

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از مشرق ، درک فنتون فرد گستاخی که در سالگرد ۱۱ سپتامبر روبروی محل ساخت مسجدی در نزدیکی محل سابق برجهای مرکز تجارت جهانی در نیویورک اقدام به پاره کردن صفحاتی از قرآن و سپس آتش زدن آنها کرده بود از کارش اخراج شده است.

براساس این گزارش ، پس از آنکه تصاویر این فرد در حال پاره کردن و آتش زدن برگهای قرآن در روزنامه ها منتشر شد، شرکت حمل و نقل نیوجرسی جایی که  وی ۱۱ سال در آن به عنوان دستیار هماهنگ کننده قطارها کار می کرد او را اخراج کرد.

به گفته رادیو محلی  "WDBO"که برنامه هایش از فلوریدا پخش می شود؛درک فنتون  پس از اینکه تصاویرش در رسانه ها منتشر شد به شدت از خشم مسلمانان ترسیده است .

همسایه های وی می گویند؛ بعد از اعتراض شدید مسلمانان علیه این اقدام ، او به همراه همسر و دو فرزندش به مکان نامعلومی نقل مکان کرده به طوری که اقوام و دوستانش نیز از او اطلاعی ندارند.
هنگامی که فنتون در میان تظاهرکنندگان در حال آتش زدن برگه های قرآن بود توسط پلیس نیویورک به بیرون مراسم هدایت و سپس مورد پرسش قرار گرفت اما نهایتاً بدون اینکه جرمی علیه او مطرح شود آزاد گردید.
یکی از ماموران پلیس که او را همراهی می کرده می گوید که هنگام ترک از محل بازپرسی چهره او به گونه ای دیگر بود گویی نظرش در مورد کاری که کرده است تغییر کرده باشد.
این مامور پلیس میگوید: او عصبی و ترسیده به نظر می رسید .

ماجرای رفته بر سایت موعود !

موعود : چند ماه پیش وقتی قرار شد مجموعه مستند ظهور (the Arrivals) برای دانلود و استفاده مخاطبان در وبگاه قرار داده شود با فاصله یک ساعت و نیم موعود مسدود شد. تا آنجا که به دلیل هشدار مرکز ارائه دهنده سرور مجبور به حذف این مستند شدیم، لیکن با تمهیدات تیم فنّی، سریال برای دانلود دوباره در دسترس قرار گرفت.  
از اوّلین سال‌های تأسیس وبگاه «موعود» بر شبکه جهانی اینترنت، حملات پی در پی مهاجمان، مشکلات بسیاری را به بار آورد. از چهار منطقه آمریکا، انگلیس، ترکیه و رژیم اشغالگر، «موعود» همواره در معرض هک و آسیب هکرها بود. در این سال‌ها بخش عمده‌ای از فرصت و امکانات «موعود» متوجّه دفع حملات بوده است.

چند ماه پیش وقتی قرار شد مجموعه مستند ظهور (the Arrivals) برای دانلود و استفاده مخاطبان در وبگاه قرار داده شود با فاصله یک ساعت و نیم موعود مسدود شد. تا آنجا که به دلیل هشدار مرکز ارائه دهنده سرور مجبور به حذف این مستند شدیم، لیکن با تمهیدات تیم فنّی، سریال برای دانلود دوباره در دسترس قرار گرفت.

ادامه مطلب ...