پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی
پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی

کشف حجاب‌برخی زنان درخیابان‌های‌تهران

به گزارش فارس، برخی زنان بدحجاب در نقاط پر رفت‌و آمد اقدام به حرمت‌شکنی کرده و کشف حجاب می‌کنند.

بر پایه این گزارش این گروه از زنان همچنین به بهانه رانندگی در بزرگراه‌ها و خیابان‌‌های اصلی شهر کشف حجاب کرده و در خیابان‌ها و اتوبان‌های پایتخت پرسه می‌زنند. این رفتار، واکنش غیرتمندان و متعهدان را در پی داشته اما متاسفانه تاکنون خبری مبنی بر برخورد با این پدیده ضد فرهنگی از سوی مراکز ذی‌صلاح منتشر نشده است.

همچنین برخی از آنان در خودروهای مسافربری و تاکسی نیز روسری خود را از سر برداشته و در زمان پیاده شدن از خودرو دوباره آن را به سر می‌کشند!

مشاهدات خبرنگار اجتماعی فارس حاکی است در واگن‌های مترو نیز بعضی از زنان حجاب خود را برمی‌دارند اگر چه تعدادی از واگن‌های مترو تنها ویژه بانوان است اما در هنگام توقف مترو در ایستگاه‌ها کاملاً این موضوع قابل مشاهده است.

با توجه به تأکیدات مقام رهبری در مورد حجاب و عفاف انتظار می‌رود که مسئولان با جدیت بیشتری نسبت به مصادیق نقض آن واکنش نشان داده و برخورد جدی داشته باشند.

صدای "العربیة" هم از ظلم به شیعیان درآمد!

شبکه العربیة هم حملات و اقدامات تبعیض‏آمیز مقامات امنیتی عربستان سعودی نسبت به شیعیان این کشور را محکوم کرد!

به گزارش«شیعه نیوز» به نقل از ابنا ، بازداشت‏های مکرر شیعیان، بستن مساجد، ممانعت از برگزاری نماز جماعت حتی در منازل شخصی، و اقداماتی مشابه آن که تضییع حقوق مسلم مردم در یک جامعه آزاد است، صدای شبکه غرب‏گرای العربیة را نیز درآورد.

مدیر این شبکه‏ی وابسته به خاندان سعودی گفت: «اقدامات وزیر کشور عربستان تبعیض غیرمنصفانه‏ای است که قانون بین‏المللی و عربستان آن را باید مجازات کند».

وی از همه شبکه‏های مستقل عربی و بین‏المللی خواست تا این اقدامات را محکوم کرده و بر آزادی و برابری عقاید مختلف اصرار بورزند.

لازم به ذکر است که در هفته گذشته «امیر نایف بن عبدالعزیز» وزیر کشور عربستان سعودی بازگشایی 9 مسجد شیعی در مناطق مختلف این کشور را مسأله‏ای غیرممکن و غیر قابل بحث دانست.

«حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر الناصر» امام جماعت منطقه خُبَر شیعیان نیز در بیانیه‏ای که چند روز پیش صادر کرده بود نوشت: «... وقتی که عرصه به خاطر محدودیت‌های امنیتی بر ما تنگ شد، نمازهای خود را در مسجد مجاور نمازخانه بسته شده خودمان خواندیم که جماعتی از تندروها در مسجد ایستاده و مانع اقامه نماز شیعیان شدند. این حرکات در حالی انجام شد که ما نماز خود را به امامت امام جماعت آن مسجد اقامه کردیم!

وی گفت: من مسجد را برای اهل سنت ساختم و دولت هیچ کمکی به من نکرده است. وی چراغ‏های مسجد را خاموش کرد و ما چون از وقوع فتنه‌ای ترسیدیم از مسجد خارج شدیم و به جای اینکه این مرد مورد سرزنش قرار بگیرد، حکومت حکمی بر مبنای دستور اداره اوقاف صادر کرد که اقامه نماز جماعت شیعیان در مساجد اهل‏سنت ممنوع شد! بلکه حتی از اقامه نماز جماعت با خود اهل سنت در صورت پایبندی به احکام فقه شیعه نیز ممانعت شد! لذا ما در صورتی که بخواهیم نماز جماعت بخوانیم باید در مساجد متفرق شده و بدون پایبندی به احکام فقهی شیعیان نماز را اقامه کنیم!».

تحریف اعتقادات شیعه در یک سالنامه

یکی از( مدارس علوم دینی اهل سنت جنوب کشور) با انتشار و توزیع سالنامه‌ای جدید برخی وقایع تاریخی، مبانی و اصول اعتقادی شیعیان را تحریف کرده است.
به گزارش«شیعه نیوز»به نقل از آتی نیوز، در این سالنامه که توسط برخی از مدارس علوم دینی شهرهای جنوبی کشور منتشر و در بین مردم توزیع شده نکاتی قابل توجه درج شده است که از جمله آنها می توان به تاکید بر روزه گرفتن در روز عاشورا، عدم اشاره به شهادت امام حسین (سلام الله علیه) در این روز و مشخص کردن تاریخ‌هایی مبنی بر روز بیعت با خلفای راشدین اشاره کرد.

در سالنامه منتسب به اهل سنت شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها در ماه رمضان درج گردیده و به جای کلمه شهادت از کلمه وفات استفاده شده است.

از دیگر موارد الحادی این سالنامه می توان به نامگذاری یکی از روزهای ماه ذی‌القعده به عنوان روز بیعت با معاویه به عنوان خلیفه مسلمین اشاره کرد.

سالنامه مذکور در اندازه‌های دیواری نیز در برخی شهرهای جنوبی کشور توزیع شده و در دسترس مردم قرار دارد.

با در نظر گرفتن این موضوع که چنین اقداماتی از سوی برخی گروه‌های وهابی و در راستای ایجاد اختلاف بین برادران اهل سنت و تشیع صورت می‌گیرد تا بدین ترتیب همدلی مسلمانان از بین رفته و اعتقادات قومی و دینی به عامل تفرقه آنان تبدیل شود لذا امید است با هوشیاری مسئولان ذی‌ربط در جمع آوری این سالنامه ها، توطئه وهابیون در این زمینه نیز خنثی شود.

تبلیغ خانه به خانه مسیحیت در پایتخت جمهوری اسلامی !

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از جوان ، گزارش های دریافتی از شدت گرفتن تبلیغات سازمان یافته مسیحیت در برخی مناطق تهران حکایت دارد.

اخیرا در برخی مناطق تهران که دامنه آن حتی به مناطق جنوبی و جنوب غربی نیز کشیده شده ،پکیج هایی مبنی بر تبلیغات دین مسیحیت به صندوق پستی خانواده ها انداخته شده است.
این پکیج ها شامل یک جلد انجیل،سه جزوه برای آشنایی با مسیحیت و 3 حلقه سی دی شامل سخنرانی و معجزات مسیح می باشد که فقط در منطقه 17 وطی مدت یک هفته طبق آمارگیری صورت گرفته ،توزیع حدود 10000پکیج گزارش شده است