پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی
پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی

تحریف اعتقادات شیعه در یک سالنامه

یکی از( مدارس علوم دینی اهل سنت جنوب کشور) با انتشار و توزیع سالنامه‌ای جدید برخی وقایع تاریخی، مبانی و اصول اعتقادی شیعیان را تحریف کرده است.
به گزارش«شیعه نیوز»به نقل از آتی نیوز، در این سالنامه که توسط برخی از مدارس علوم دینی شهرهای جنوبی کشور منتشر و در بین مردم توزیع شده نکاتی قابل توجه درج شده است که از جمله آنها می توان به تاکید بر روزه گرفتن در روز عاشورا، عدم اشاره به شهادت امام حسین (سلام الله علیه) در این روز و مشخص کردن تاریخ‌هایی مبنی بر روز بیعت با خلفای راشدین اشاره کرد.

در سالنامه منتسب به اهل سنت شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها در ماه رمضان درج گردیده و به جای کلمه شهادت از کلمه وفات استفاده شده است.

از دیگر موارد الحادی این سالنامه می توان به نامگذاری یکی از روزهای ماه ذی‌القعده به عنوان روز بیعت با معاویه به عنوان خلیفه مسلمین اشاره کرد.

سالنامه مذکور در اندازه‌های دیواری نیز در برخی شهرهای جنوبی کشور توزیع شده و در دسترس مردم قرار دارد.

با در نظر گرفتن این موضوع که چنین اقداماتی از سوی برخی گروه‌های وهابی و در راستای ایجاد اختلاف بین برادران اهل سنت و تشیع صورت می‌گیرد تا بدین ترتیب همدلی مسلمانان از بین رفته و اعتقادات قومی و دینی به عامل تفرقه آنان تبدیل شود لذا امید است با هوشیاری مسئولان ذی‌ربط در جمع آوری این سالنامه ها، توطئه وهابیون در این زمینه نیز خنثی شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد