پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی
پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی

پرواز بر حریم عشق،ماجرای یک شفایافته>>مذهب نیوز

شفایافته: رضا رحیمى
اهل آمل
بیمارى: بزرگى قلب در زمان تولد
آمل ـ بیمارستان امام رضا(ع)، چهارم تیرماه 1374 ـ اسفندیار در راهروى بیمارستان پشت اتاق انتظار قدم مى زد.
زمان در نظر او به کندى مى گذرد گرچه به این گونه انتظار کشیدن عادت داشته و دوبار آن را تجربه کرده است.
اما به هر حال انتظار کشنده است و زمان نیز آبستن حادثه هاست. اضطرابى عجیب سراپایش را فرا مى گیرد. آرام و قرار ندارد. مى نشیند و بلند مى شود. گاهى به گوشه اى مى رود و چشمان خسته اش به سمتى سو مى گیرد. دهها بار مسیر طولانى راهروها را طى مى کند. عاقبت صداى پرستار او را به خود مى آورد. آقاى رحیمى ! مبارکه پدر شدید. فرزندتان پسر است. حال مادر هم خوب است.
با شنیدن این خبر، برق شادى در نگاه او فوران مى کند. خنده اى ملیح بر چهره افسرده اش مىنشیند، و مى رود تا این پیام خوش را به فرزندانش که در خانه منتظرند، بدهد و شادى اش را با آنان قسمت کند.
روز بعد که براى ترخیص همسر و کودکش به بیمارستان مى رود، پزشک معالج آقاى رحیمى را به اتاق خویش فرا مى خواند و خبر بزرگى قلب کودک و وخیم بودن حال او را به پدر مى دهد.
 

//ادامه مطلب را بخوانید>>

ادامه مطلب ...

اغاز فعالیت سایت (Shia-Today) به 2 زبان

به گزارش «شیعه نیوز» در متن ارسالی توسط مدیران این سایت شیعی امده است :

گروهی از جوانان شیعه اثنی عشری عراقی و لبنانی بر ان شدند که با توکل بر خدا و با تکیه بر محبت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام اقدام به راه اندازی سایت شیعه امروز به دو زبان عربی و فارسی کنند .

خداوند متعال را شاکریم که این توفیق بزرگ حاصل امده و امیدواریم که در ادامه راه لطف و عنایت الهی شامل حال این خادمان طریق حق بماند .

باشد که همیاری و همکاری دوستان اهل بیت علیهم السلام در سراسر جهان ، روزنه ای باشد در تعجیل فرج مولا و صاحبمان بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه) .

برای دیدن این سایت اینجا را کلیک کنید

میلاد امام رضا (ع) بر تمام شیعیان جهان تبریک و تهنیت باد

السلام علیک یا علی ابن موسی ایها الرضا یابن رسول الله 

 

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

گروه وبلاگ قائم المنتظر (عج) میلاد خجسته امام رضا (ع) را به هم میهنان عزیز تبریک 

عرض می نماید. 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

فعالیت شبکه ضدشیعی « الصفا » متوقف شد

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «الرسالة نت»، مدیریت ماهواره نایلست در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برنامه‌های این شبکه ماهواره‌ای به علت توهین به شیعیان و ارائه افترائات و اتهامات بر ضد مذهب تشیع و تلاش برای ایجاد اختلاف میان شیعیان و اهل تسنن از روی ماهواره نایلست قطع شد.

وزارت اطلاع‌رسانی مصر نیز در این زمینه اعلام کرد: مدیریت ماهواره نایلست پس از بررسی محتوای برنامه‌های شبکه ماهواره‌ای الصفا، برنامه‌های این شبکه را ناقض شرایط قرارداد معرفی کرد و تصمیم به توقف برنامه‌های این شبکه از روی ماهواره نایلست گرفت.

یادآور می‌شود، شبکه‏ ماهواره‌ای افراطی «الصفا» وابسته به وهابیون کویت است که با سرمایه‏گذاری آنان به منظور ایجاد اختلاف میان مسلمانان و تخریب مذهب تشیع فعالیت می‌کند.

مسئولان ماهواره نایلست مصر هفته گذشته نیز، پخش شبکه‌های ماهواره‌ای «الناس»، «الحافظ»، «الخلیجیة» و «الصحة و الجمال» را به علت نقض شرایط قرارداد و تلاش برای ایجاد فتنه و تفرقه در جهان اسلام از روی ماهواره نایلست متوقف کرده بودند.



منیع : خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)