پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی
پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی

تورات و بشارت موعود

http://s4.picofile.com/file/7903474622/%E2%80%8E46.jpg

درکتاب تورات که ازکتب آسمانى به شمار مى رود و هم اکنون در دست اهل کتاب و مورد قبول آن ها است، بشارات زیادى از آمدن مهدى موعود و ظهور مصلحى جهانى در آخرالزمان آمده است.

در زبور حضرت داود علیه السلام که تحت عنوان مزامیر در لابلاى کتب عهد عتیق آمده، نویدهایى درباره ظهور حضرت مهدى ارواحنا له الفداء به بیان هاى گوناگون داده شده است و در 35 بخش از مزامیر 150 گانه، اشاره اى به ظهور مبارک آن حضرت و نویدى از پیروزى صالحان بر شریران و تشکیل حکومت واحد جهانى و تبدیل ادیان و مذاهب مختلف به یک دین محکم و آیین جاوید، موجود است [1] و جالب این که مطالبى که قرآن کریم درباره ظهور حضرت مهدى ارواحنا له الفداء از زبور نقل کرده است، عیناً در زبور فعلى موجود و از دستبرد تحریف و تفسیر مصون مانده است. قرآن کریم چنین مى فرماید:"و لقد کتبنا فی الزبور من بعده الذکر ان الارض یرثها عبادی الصالحون" [2]   ادامه مطلب ...

انجیل و بشارت موعود

http://s2.picofile.com/file/7902085371/y.jpg

بر اساس بشارات فراوانى که درکتاب انجیل آمده است، حضرت مسیح علیه السلام به دنبال قیام حضرت قائم ارواحنا له الفداء در فلسطین آشکار خواهد شد و به یارى آن حضرت خواهد شتافت و پشت سر حضرتش نماز خواهد گذارد، تا یهودیان و مسیحیان و پیروان وى تکلیف خویش را بدانند و به اسلام بگروند و حامى حضرت مهدى ارواحنا له الفداء گردند. از این رو، در آخرین روزهاى زندگى- و شاید در طول دوران حیات- به یاران و شاگردان خود، توصیه ها و سفارش هاى بسیارى درباره بازگشت خود به زمین نموده و آنان را در انتظار گذارده و امر به بیدارى و آمادگى فرموده است. 

ادامه مطلب ...

دلایل دعا برای امام زمان (عج) : اهل امان

http://s4.picofile.com/file/7897747197/Imam_Mahdi_10.jpg

روزی، یکی از یاران امام صادق (علیه السلام) سوال خوبی از ایشان پرسید؛ سوالی که بسیاری از انسانهای امام ندیده ی اهل آخرالزمان نیز می پرسند. سوالی که شاید شما نیز در ذهنتان داشته باشید. او پرسید: «مردم چگونه از امام غایب بهره ای می برند؟» سوالی که ما اینگونه می پرسیم: «امام غایب فایده ای هم دارد؟!»

امام صادق (ع) به او فرمودند: «مانند بهره بردن از خورشید پشت ابر!» (1)  ادامه مطلب ...

دلایل دعا برای امام زمان (عج) | دعای امام در حق ما

http://s4.picofile.com/file/7897736448/Imam_Mahdi_4.jpg

بعضی اوقات فکر می کنم، قدرت شیطان را خیلی بزرگ کرده ایم؛ آنقدر که گاهی از ترس او به دامش می افتیم. از طرف دیگر، بسیاری از اوقات قدرت خداوند و امام حیّ خویش را دست کم می گیریم و به همین خاطر آرامش از زندگیمان می رود. شاید به خاطر همین است که مؤمنان از چیزی نمی ترسند؛ به خاطر آنکه می دانند تا ولی خدا پشت آنهاست، هیچ گزندی از دشمنان به آنان نخواهد رسید و اگر بلا و مصیبتی است، آزمایش خداست! 

  ادامه مطلب ...