پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی
پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی

ربا بانکداری کشور !

آیت‌الله علوی‌گرگانی، توجه جدی به اقتصاد اسلامی را ضروری دانسته و گفتند: مسئله ربا یکی از معضلات بانکداری است که با اسلامی کردن بانک‌ها این معضل برطرف خواهد شد و گام بلندی در عرصه تحقق اقتصاد اسلامی برداشته می‌شود. 
................................................................................................................................. 

به‌گزارش‌مرکز‌خبر‌حوزه، معظم‌له در دیدار جمعی از فرماندهان و مدیران قرارگاه ثارالله تهران اظهار داشت:‌‌‌‌ اسلام واقعی در کشور حاکم است و ما باید به وظایف خود نسبت به نظام، رهبری و مراجع تقلید عمل کنیم.


این استاد حوزه با تاکید بر نقش رهبری در جمهوری اسلامی ایران گفتند:  آیت‌الله‌ خامنه‌ای ‌در رأس نظام قرار دارند و از هر جهتی نسبت به مسایل نظام و مردم آگاهی و توجه کامل دارند.

معظم‌له به دیدگاه اسلام در همه عرصه‌های ترقی اشاره کرده و ابراز داشتند: اسلام دین کاملی است و باید چهره نورانی آن را خدشه‌دار نکنیم و آبروی نظام را نبریم.


این استاد حوزه تلاش در حفظ نظام را مورد تاکید قرار داده و گفتند: نظام اسلامی به ما آبرو داده است و باید این نظام الهی را حفظ کنیم تا دشمنان از ما نا‌امید شوند.


ایشان در پایان، دیدار نیروی‌های نظامی انتظامی و اقشار مختلف مردم با مراجع تقلید را حائز اهمیت دانسته و خاطرنشان ساختند: این دیدار‌ها در راستای بهره‌مندی از معارف اهل‌بیت‌ و کلام وحی و رهنمود‌های مراجع برگزار می‌شود و باید حد‌اکثر استفاده از آن صورت گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد