پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی
پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی

جنجال ضبط تصویر یک زن در فرودگاه لندن توسط اسکنرهای بدن نما

افشای خبر سوء استفاده یکی از ماموران فرودگاه هیثروی لندن از دستگاه های جدید اسکنر، پلیس و دولت انگلیس را به تکاپو واداشت.

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان ، پلیس انگلیس اعلام کرد اخیرا و پس از دریافت تصویر یکی از همکاران زن که توسط اسکنرها ضبط شده بود ، به کلیه نیروهای امنیتی و مسئول در فرودگاه هیثروی لندن ، هشدار داده است.

نشریه سان ،چاپ لندن ، نخستین رسانه ای بود که رسوایی سوء استفاده از اسکنرهای جدید نصب شده در فرودگاه هیثرو را فاش کرد.

نشریه سان نوشته است ، یکی از کارکنان امنیتی مرد فرودگاه هیثرو ، همزمان با عبور تصادفی یکی از همکاران زن خود از میان دستگاه ، تصویر اسکن شده وی را ضبط کرده است.

مسئولان فرودگاهی انگلیس در پی فاش شدن این خبر ، بر عزم خود برای رسیدگی و برخورد قاطع با عامل این حادثه تاکید کردند.

این در حالیست که این حادثه باعث شد تا منتقدان و مردم و نیز کمیته ای از وزارت کشور انگلیس ،نسبت به نقض حریم خصوصی خود توسط این دستگاهها، بیمناک شوند.

پلیس و نیروهای امنیتی اعلام کردند : تصاویر تهیه شده از مسافران ؛توسط هیچ دوربین و یا تلفن همراهی ضبط نمی شود وهیچکس به آنها دسترسی ندارد.

اسکنرهای جدید در حال حاضر در دو فرودگاه هیثرو و منچستر نصب شده اند و با وجود بحث و جدلهای بسیار، قرار است در تمام فرودگاههای انگلیس ، نصب گردند.

کمیته وزارت کشور انگلیس در عین حال در بیانیه ای تاکید کرده است ؛ نگرانی ها از نقض حریم شخصی افراد ،نباید مانعی برای نصب این اسکنرها در فرودگاهها شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد