پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی
پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی

مشائی به قم راه پیدا نکرد

به گزارش شیعه آنلاین به نقل از جهان، پس از انتشار خبر جهان مبنی بر حضور برنامه ریزی شده رحیم مشائی در شهر قم، جمعی از طلاب و مردم در تلاشی خودجوش اجازه حضور مشائی در میان طلاب را ندادند و این نشست برگزار نشد.


اخبار رسیده توسط منابع آگاه از شهر قم حاکی از آن است که تعدادی از طلاب که در شهرک "پ" به قصد ساخت حسینیه ای، به دنبال کمک مالی برای این امر بوده اند، با یک واسطه به فردی به نام آقای "ط" که در دفتر مشایی شاغل است، مرتبط می شوند و از این جهت که کمک های مشایی به جاهای مختلف را دیده بودند، با این واسطه درخواست خود را مطرح می کنند.


این فرد نیز به طلاب مورد نظر پیشنهاد می دهد که شما در قم نشستی بگذارید و آقای مشایی را به آن جلسه دعوت کنید تا ضمن سخنرانی و ملاقات با وی، همانجا درخواست کمک مالی را نیز مطرح سازید.


این توافق صورت می پذیرد و مقرر می شود که نشست در مسجد امام صادق(ع) شهرک مزبور برگزار شود که هیأت امنای مسجد مورد نظر با اطلاع یافتن از احتمال حضور مشایی با برگزاری این جلسه قویا مخالفت می کند و از انجام آن جلوگیری به عمل می آورد.


پس از آن سعی شد تا نشست در مجتمع "م" شهر قم برگزار شود که مدیران این مجتمع هم با مطلع شدن از امکان آمدن آقای مشایی، به بهانه خرابی تأسیسات، از برگزاری آن عذر خواستند.


در آخر تصمیم گرفته شد تا در تالاری به نام "پیوند" جلسه مورد نظر برگزار شود که آن هم با نظر بیوت مراجع عظام و تلاش طلاب و فضلای ولایتمدار شهر مقدس قم و نیز هشدار و تحذیر مسؤولان امنیتی و نظامی-انتظامی این شهر، نهایتا از برگزاری آن صرفنظر شد.


اخبار جهان حاکی از آن است که برخی تلاش دارند مجددا این نشست را در قالب دیگری و در آینده نزدیک برگزار کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد