پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی
پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی

امام زمان(عج) در کشور مظلوم است

به گزارش شیعه آنلاین به نقل از فارس، آیت‌الله مقتدایی عرصه مهدویت را نیازمند تلاشی بیش از گذشته دانست و گفت: امام زمان (عج) در کشور امام زمان (عج) مظلوم است و در این زمینه هر چه کار شود، باز هم جای کار باقی است.


آیت‌الله مرتضی مقتدایی در دیدار با جمعی از مسئولان ششمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت و برخی از پژوهشگران مؤسسه آینده روشن بشریت (پژوهشکده مهدویت) ضمن قدردانی از تلاش‌ها و جدیت پژوهشگران این مؤسسه، دستاوردهای آنان در عرصه‌ها و زمینه‌های مهدوی را قابل ستایش توصیف کرد.


وی در این دیدار با بیان اینکه ناکامی دشمنان اسلام و انقلاب در جنگ تحمیلی سبب شد تا آنان جنگ جدیدی را در جبهه فرهنگی آغاز کنند، اظهار داشت: ایجاد انحرافات فکری، تلاش برای بی‌محتوا کردن باورهای دینی و بی‌اعتقاد کردن جوانان نسبت به نظام و اسلام، مهم‌ترین اهداف دشمنان است.


مدیر حوزه علمیه قم با یادآوری سخنان مقام معظم رهبری درباره خطر اسلام منهای روحانیت، اضافه کرد: تضعیف روحانیت و کنار زدن آنها از صحنه، خطرات جدی و غیرقابل جبرانی به دنبال دارد.


مدیر حوزه‌های علمیه عرصه مهدویت را نیازمند تلاشی بیش از گذشته دانست و تأکید کرد: امام زمان(عج) در کشور امام زمان (عج) مظلوم است و در این زمینه هر چه کار شود، باز هم جای کار باقی است.


وی در ادامه از مسئولان مؤسسه آینده روشن خواست تا گستردگی، علمیت و تخصص‌گرایی در حوزه مهدویت را همچنان سرلوحه کار خویش قرار دهند و قول داد پیشنهاد راه‌اندازی دوره تخصصی سطح چهارم توسط این مؤسسه را در جلسات مربوطه مطرح کرده و آن را پیگیری کند.


در این دیدار حجة‌الاسلام سید مسعود پورسیدآقایی، دبیر ششمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت و رئیس مؤسسه آینده روشن به تشریح فعالیت‌ها، دستاورد‌ها و بخش‌های مختلف این مؤسسه پرداخت و اهداف برگزاری همایش بین‌المللی دکترین مهدویت را بازگو کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد