پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی
پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی

اوباما از ساخت مسجد 13 طبقه نیویورک حمایت کرد

 به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، اظهارات باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا در جمع 90 مسلمان ایراد شد. وی در این مراسم ماه رمضان را به مسلمانان آمریکایی و بیش از یک میلیارد مسلمان جهان تبریک گفته است.

اوباما در این سخنرانی گفت: حضور میلیونها مسلمان ملت ما را تقویت کرده است. آنها در تمام عرصه های زندگی مستعد و موفق هستند. جوامع مسلمان آمریکا از جمله مساجدی که در 50 ایالت آمریکا هستند خدمات خود را به همسایگان نیز ارائه می کنند.

"مسلمانان آمریکایی چون افسران پلیس و آتش نشانها از جوامع حمایت می کنند. شخصیتهای مسلمان آمریکایی به کرات علیه ترور و افراط گرایی صحبت کرده و تصدیق کرده اند که تعالیم اسلام بر نجات زندگی انسانها تأکید می کند نه بر گرفتن جان آنها و همچنین مسلمانان آمریکایی با افتخار در ارتش آمریکا حضور داشته اند."  


وی همچنین اظهار داشت که توماس جفرسن سومین رئیس جمهور آمریکا بیش از 200 سال پیش برای یک میهمان مسلمان ضیافت افطار برگزار کرده بود.

اوباما با اشاره به مناقشاتی که اخیرا بر سر ساخت مساجد در ایالات متحده به ویژه در منهتن نیویورک و نزدیک محل انفجارهای یازدهم سپتامبر صورت گرفته گفت: به عنوان یک شهروند و رئیس جمهور اعتقاد دارم مسلمانان باید چون پیروان سایر ادیان از حق پرداختن به آداب دینی خود که شامل ساخت مسجد در یک ملک خصوصی در منهتن نیویورک است برخوردار باشند.

رئیس جمهور آمریکا در این سخنرانی یادآور شد که کاخ سفید علاوه بر رمضان در مناسبتهای دینی دیگر نیز مراسم برگزار می کند چرا که این کشور از پیروان ادیان مختلفی تشکیل شده است.

شورای روابط اسلامی-آمریکایی از اینکه اوباما در نهایت به این مناقشه اشاره کرده ابراز رضایت کرد.

ابراهیم هوپر سخنگوی این شورا اظهار داشت: وقتی مشاور مطبوعاتی اوباما این موضوع را یک موضوع محلی توصیف کرد، مسلمانان بسیاری از اظهارات وی ناامید شدند اما این مسئله باید از سوی رئیس جمهور مورد اشاره قرار می گرفت. سطح احساسات ضد اسلامی از این مناقشه نیز بسیار فراتر رفته است.
نظرات 1 + ارسال نظر
مجید یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ب.ظ http://www.rap3da3.ir/static-49.html

ببین پشیمون نمیشی
http://www.rap3da3.ir/static-49.html

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد