پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی
پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی

در 17 رمضان، سند مهم در مورد چاه عریضه منتشر می شود

به گزارش روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، ابراهیم صدوقی گفت: مسجد مقدس جمکران از دیرباز مورد توجه و عنایت بزرگان دین بوده است و با مشیت و لطف الهی همواره بر مشتاقان این مسجد عظیم القدر اضافه خواهدشد.

وی افزود: با گذشت سال ها پس از ساخت این مسجد و عنایات ویژه حضرت ولی عصر(عج) به این مکان شریف هر ساله این مسجد، میزبان خیل منتظران و مشتاقان فرهنگ متعالی انتظار و مهدویت واقع می شود.

مدیر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: چاه عریضه یکی از بخشهایی است -که در مسجد مقدس جمکران همچون بعضی دیگر از مساجد کهن ایران- از دیرباز وجود داشته است ، ویژگی و اهمیت خاصی ندارد و ارتباط  دادن آن با جایگاه و قداست اصل مسجد مقدس جمکران مردود است

وی گفت: در طول سال، بخشی از زائران مسجد مقدس جمکران با توجه با آداب عریضه نویسی ، به امام عصر خود متوسل شده و خواسته های خود را به درگاه خدواند متعال عرضه می دارند که بهترین مویّد مفهوم و معنی آن، توجه به ترجمه متن عریضه است  

 

صدوقی با اعلام این مطلب که ذات عریضه نویسی در شرح سیره و منش علمای بزرگ شیعه و  کتب ادعیه معتبر همچون مفاتیح الجنان به آن اشاره شده است گفت: متاسفانه به دلیل عدم شناخت صحیح برخی افراد ناآگاه و بعضا مغرض با فرهنگ توسل و یا دشمنان فرهنگ ارزشمند و قدرتمند انتظار، این چاه و عریضه نویسی مردم مورد حملات رسانه ای بسیاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: عمق حملات ناآگانه در مورد این چاه به حدی رسیده است که برخی از فعالان سیاسی در رسانه های بیگانه و معاند با نظام مقدس جمهوری اسلامی با نگاهی نامتناسب به این موضوع سعی در ایجاد هجمه و به خیال خود تخریب همه جانبه مفاهیم اسلامی می باشند.

صدوقی یادآورشد: متولیان مسجد مقدس جمکران در راستای روشنگری افکار عمومی درباره این چاه در روز 17 رمضان سالروز تأسیس مسجد مقدس جمکران ، به امر حضرت ولی عصر(عج) (6 شهریور ) ، سند مهمی را در این رابطه از طریقه وب سایت رسمی مسجد مقدس جمکران به نشانی www.Jamkaran.info منتشر می کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
هم عهدان منتظر-4 دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ق.ظ http://ahd-4.persianblog.ir

بسم رب المهدی
حضرت مهدی (عج): هیچ چیز مثل نماز بینی شیطان را به خاک نمی مالد و او را خوار نمی کند، پس نماز بخوان و بینی شیطان را به خاک بمال.

وبلاگ اخبار مهدوی با خبرهایی جدید آپ است. منتظر نظرات سازنده و مفید شما هستیم.
اللهم عجل لولیک الفرج
[گل][گل][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد