پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی
پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی

اللّهمَّ العَن قَتلَة اَمیرَالمُومِنین (ع)

یا امیر المومنین روحی فداک.... 

امشب فرزندان فاطمه زهرا (س) تنهای تنها می شوند.... 

امان از دل زینب (س).... 

  

 

 

در این شبهای سراسر نور التماس دعا داریم...

نظرات 3 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:47 ب.ظ http://133alamdar.mihanblog.com/

سلام بزرگوار
شهادت امیرالمومنین بر شما تسلیت باد.
وبلاگ خوبی دارید - خدا خیرتون بده
اگه خواستید به وبلاگ حقیر یه سر بزنید و صلاح دیدین من هم در این فضای مقدس لینک بفرمایید و خبر بدید که منم لینکتون کنم
البته اگر لگوی بنده را هم اضافه کنید در قسمت لگوی دوستان ممنون میشم.
بازم التماس دعا
حضرت سقاء

غروب شد بیا سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ق.ظ http://ghoroob-shod-bia.blogfa.com

قال الامام المهدی المَُتَظَر: ما نظر خود را از شما بر نمی گیریم و فراموشتان نمی کنیم
----------------------------

با سلام خدمت شما محب اهل بیت،
فرا رسیدن سالروز شهادت امیر خوبیها تسلیت و تعزیت باد.

طبیبا وامکن زخم سرم را
مسوزان قلب زینب دخترم را
ببند آنگونه زخمم را که در قبر
نبیند فاطمه زخم سرم را
در و دیوار مسجد هست‏ شاهد
که من گفتم اذان آخرم را
وداع زندگی را گفتم آنروز
که زد در کوچه قنفذ همسرم را

با کمال میل میعادگاه عاشقنتون رو لینک کردم.
تو این شبها ما رو هم از دعای خیر بی نصیب نگذارید.
چشمانتون به زیارت آقا روشن انشالله

----------------------------
اللهم عجل لولیک الفرج

قلم دانش آموز سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:01 ق.ظ http://www.ghalamedaneshamooz.blogfa.com

سلام.
التماس دعا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد