پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی
پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی

حجاب در سلامت روانی زنان بسیار تأثیرگذار است

به گزارش بین المللی زنان "ایونا" ، حجت‌السلام محمد اسماعیل‌بیگی روز گذشته در همایش عفاف و حجاب به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) در همدان اظهار داشت: هدف سازمان بسیج طلاب و روحانیون از برگزاری همایش عفاف و حجاب، توانمندسازی مربیان شبکه خوشه‌ای اجتماعی در موضوع عفاف، حجاب و مسائل حقوقی زنان است.
وی افزود: در این راستا ارائه الگوی مداخله و مقابله با آسیب‌ها در حوزه روانی، خانوادگی، اجتماعی، اخلاقی است و همچنین تبیین مبانی دینی و فلسفی پوشش در اسلام است که به همراه پاسخگویی به شبهات حوزه مسائل زنان از طریق مربیان شبکه اجتماعی که در واقع خواهران طلاب بسیجی‌اند که در این همایش‌ها حضور پیدا کرده و مطالبی را که یاد ‌می‌گیرند در جمع خوهران مطرح می‌کنند. 
 
 

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان ادامه داد: افتتاحیه همایش عفاف و حجاب مصادف با ولادت حضرت معصومه (س) با حضور 250 نفر از طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران در مدرسه فاطمه الزهرا (س) و به مدت 48 ساعت از امروز آغاز می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در این همایش دانش‌پژوهان 20 ساعت درسی را با عناوین عفاف و حجاب، نقش حجاب در سلامت روانی زنان، روش‌های تربیت حجاب، مبانی فلسفه، پوشش در اسلام، بررسی موضوعات آیات حجاب در قرآن، پیامدهای فیمینیسم در غرب، شیوه‌های پاسخگویی به شبهات، مسائل حقوقی زنان، ازدواج، تربیت زندگی و تربیت در دوران انتظار، حقوق فرزندان در مبانی دینی، خانواده در فرهنگ دینی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه می‌گذرانند.
این همایش در شهرستان‌های همدان و تویسرکان برگزار و در اختتامیه مراسم از مربیان آزمون ارزیابی گرفته می‌شود به آنان گواهی پایان دوره اهدا می‌شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد