پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی
پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی

سیما فیلم : چهره حضرت عباس(ع) نشان داده نمی‏شود

 

 

به گزارش خبرگزاری اهل‎بیت(ع) ـ ابنا ـ رییس مرکز سیما فیلم اعلام کرد: «صحنه‌های مربوط به چهره نورانی حضرت ابوالفصل (ع) از سریال مختار نامه حذف شده و عدم نمایش چهر‌ه ایشان از مدت‌ها قبل به تیم سازنده اعلام شده است».

«حسن اسلامی مهر» که با خبرنگار فارس گفتگو کرد افزود: «به رغم تلاش‌های ارزشمند و هنرمندانه جناب آقای داوود میرباقری کارگردان متعهد سریال مختارنامه در خلق صحنه شهادت حضرت ابوالفضل (ع)، این تصاویر در سریال به نمایش در نمی‌آیند».

وی درباره دلایل حذف این تصاویر گفت: «به دلایل مختلف و از مدتی پیش بنا بر نظر مخالف معاون سیما جناب آقای دارابی در خصوص نمایش چهره حضرت ابوالفضل(ع)، به تیم سازنده اعلام و پیشنهاد شد که در نشان دادن چهره آن حضرت همان‌گونه عمل شود که با نمایش چهره معصومین(ع) عمل می‌شود».

شایان ذکر است که حضرات آیات عظام «مکارم شیرازی»، «صافی گلپایگانی»، «وحید خراسانی»، «مظاهری»، «علوی گرگانی»، «موسوی اردبیلی»، «حسینی شاهرودی» و «ملکوتی تبریزی» و نیز اقشار مختلف مردم متدین، مخالفت خود را با نشان دادن حضرت عباس(ع) اعلام کرده‏اند.

لذا این تصمیم مسؤولان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، اقدامی مثبت و در راستای "اجرای منویات مراجع معظم تقلید" و نیز "احترام به افکار عمومی" تلقی می‏شود. ضمن اینکه نگرانی مردم از لوث شدن سریال ارزشمند و زیبای "مختارنامه" را نیز برطرف می‏کند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد