پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی
پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی

دانلود:حاج مهدی اکبری / گلچین دهه اول محرم الحرام 1390 {1}

گلچین مراسم عزاداری دهه اول محرم الحرام 1390 حاج مهدی اکبری اجرا شده در هیئت محبان الائمه (علیه السلام) مشهد روزهای اول تا پنجم آماده دریافت می باشد.
تعداد فایل ها :12
فرمت فایل ها : MP3
www.ghaemolmontazar.ir


ای عشق من به فاطمه تو نور عینی (شور)
پیرهن مشکی ام کجاست میخوام عزاداری کنم (شور)

وای سرم شکسته بابایی (واحد)
دلمو زدن به نامت تو برام نور دوعینی (شور)
بسم الله بزم عزاداریه (شور)
بوی اسفند بوی دود بوی روضه حسین (شور)
یا اخا از غریبی تو بر لب جان من (زمینه)
به عشقت بستم و حسین ارباب من (شور)
دارم ازت یه خواهشی (شور)
باز هواییم کن هر چی دارم ازم بگیر کربلاییم کن (شور)
بدون عشق تو حسین پشیزی ارزش ندارم (شور)

نظرات 1 + ارسال نظر
هم عهدان منتظر-4 پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ق.ظ http://ahd-4.persianblog.ir

بسم رب المهدی

یا صاحب الزمان!
باران تو سوسن و خس نمی شناسد!
ای باران ببار .

سلام در اخبار مهدوی به روزیم ومنتظر نظرات گرم شما.

نمازت که تمام شد سجاده را به شهادت بگیر که هیچ نمازی را بی دعای بر فرج او تمام نکرده ای!

اللهم عجل لولیک الفرج

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد