پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی
پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی

دانلود:حاج مهدی اکبری / تخریب قبور بقیع 1391 DVDRip

Exclusive : مراسم عزاداری سالروز تخریب قبور ائمه بقیع (علیه السلام) 1391 هیئت محبان الائمه (علیه السلام) مشهد با نوای گرم ذاکر اهل بیت حاج مهدی اکبری به صورت صوتی و تصویری در ادامه مطلب آماده دریافت می باشد.
تعداد فایل ها : 13
فرمت فایل ها : mp3 & wmv
www.ghaemolmontazar.ir
پخش اختصاصی برای اولین بار با کیفیت DVDRip بر روی اینترنت
دانلود فایل ها :
تورو خدا نزن دلم رو از جانکن (روضه امام حسن (ع))
کاش بودی کرب و بلا کنار حرمم حرم داشتی حسن (زمینه)
دوباره ما می سازیم با اشک و سوز سینه (شور)
چقدر اشک چقدر غم برای حرم (شور)
سینه زنم برات عزادارم (شور)
غروب و غم هوای بقیع (واحد)
من گدای حسنم ایهالناس (واحد)
من غلام علیم علی مولای منه (تک)
من غلام علیم علی مولای منه (تک)
ذکر علی رو می برم (شور)
دوباره دلم بی قراره (شور)
دوباره دلم بی قراره (شور)
ایوان حرم عجب صفایی دارد (شور)

نظرات 1 + ارسال نظر
ehsan جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ب.ظ http://roozbarooz.blogsky.com/

لذتش بردیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد