پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی
پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی

دانلود:حاج حسین سیب سرخی / شهادت امام صادق 1391 DVDRip

Exclusive : مراسم عزاداری شب شهادت امام صادق (علیه السلام) 1391 هیئت روضه الرقیه (سلام الله علیها) مشهد با نوای گرم ذاکر اهل بیت حاج حسین سیب سرخی به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دریافت می باشد.
تعداد فایل ها : 14
فرمت فایل ها : Mp3 & Wmv
www.ghaemolmontazar.ir
بهاء دانلود فایل ها : یک صلوات به نیت ظهور امام زمان (عج)
دانلود فایل های صوتی و تصویری :
روضه امام صادق (علیه السلام)
دلی آشفته از بیداد و کینه (زمینه)
دلی آشفته از بیداد و کینه (زمینه)
وقتی خدا به خلقت تو افتخار کرد (شعرخوانی)
ای خدا از نو شکفته زخم سینه (واحد)
دل خوشم من چون گدای این درم (واحد)
عمریه غم روضه ها عجین شده با کل وجودم (واحد)
عمریه غم روضه ها عجین شده با کل وجودم (واحد)
کاش کربلا بودم همراه شما بودم (شور)
لطف تو از سر من زیاده (شور)
من آواره من بی چاره (شور)
من آواره من بی چاره (شور)
به صف شدن همه دیوونه ها (شور)
دوباره امشب مست و مجنونم (شور)
علی امام من است و منم غلام علی (شعرخوانی)

نظرات 4 + ارسال نظر
من دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:02 ب.ظ

دانلود نمیشود

چون سایت گوگل مشکل پیداکرده و مدیا فایر هم زیر مجموعه گوگل هست حتما باید با فیلتر شکن وارد بشید.

رضا سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:16 ق.ظ

آقا خیلی متشکر

رضا شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 ب.ظ

سلام.آقا اگه میشه تصویری دلی آشفته و لطف تو از سر من زیاده رو بذار.
اگه یکیشون رو هم بذاری خوبه.
با تشکر.

چشم .
سعی می کنم حتما تا فردا آپلود کنم.
یا علی

پیمان پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ب.ظ http://zakerin-313.rozblog.com

سلام دوست عزیز آیا میلی تبادل لینک کنیم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد