پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی
پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی

دانلود:حاج مهدی اکبری / گلچین محرم 1390

گلچینی از بهترین نوحه های حاج مهدی اکبری محرم 1390 اجرا شده در هیات های محبان الائمه (ع) و علمدار مشهد الرضا (ع) به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دریافت می باشد.
تعداد فایل ها : 36
فرمت فایل ها : WMA
www.ghaemolmontazar.ir
Copyright : ZAKERIN.ir
دانلود فایل های صوتی :
35 ترک زیبا +1 ترک خاطره انگیز
مسلمم من سفیر پادشاه کربلام ( زمینه )
بسم الله روضه خون اومد ماه جنون ( شور )
رفته عقلم از دست می زدمو شدم مست ( واحد )
آرزوی قلب خسته حرم حسین ( شور )
السلام السلام علی الحسین ( شور )
محرم اومد عزا برپا زمین کرب و بلا غوغا ( واحد )
ماه عزای حسین من اومدم ( شور )
عمه جان دوری و دلواپسی آمد به سر ( زمینه )
بیا تا با شراب غم بسوزیم ( شور )
وای سرم شکسته بابایی ( واحد )
می دونم این دلمو همه جا می کشونه ( واحد )
بوی اسپند بوی دود بوی روضه حسین ( شور )
منت گذاشتی رو سرم اسم تو آقا می برم ( شور )
عزای دلم عزای حسین ( واحد )
باز هواییم کن هر چی دارم از بگیر کربلاییم کن ( شور )
بسم الله بزم عزاداریه ( شور )
چه جور بمونم تو حرم ( زمینه )
ای خدا دل هراسان از عدو مانده حرم ( زمینه )
بسه گریه نکن شدم از شرمت آب ( شور )
زیباترین آوایی عشق با تو شیدایی ( شور )
از عشقت در به درم آرزومه بیام حرم ( شور )
به نام نامیه حیدر یل و شیر خیبر ( شور )
یا اخا ای به هر سختی پناه و یاورم ( زمینه )
دوباره دلم با شور و شعف ( شور )
ذکر قلبم همه جا فقط کرب و بلا ( شور )
گفتم برم گردان نمی خواهم بمانی ( شور )
آروم آروم میره دل به سوی حرم ( شور )
بچه ها دعا کنید فردا نیاد ( واحد )
گناهم اینه غلامت هستم ( واحد )
سقای دشت کربلا اباالفضل ( واحد )
ذکر جنونم ذکر حسینه ( شور )
امیر لشکر من پاشو برادر من ( زمینه )
زیر بارون آسمون همیشه غربت داره ( شور )
زندگیمو میدم آقا بهر روضه ها ( شور )
تنم میلرزه نمیبینه چشام/شور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد