پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی
پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی

سایت نای دل به روزترین سایت مداحی کشور تعطیل شد


"با احترام به همه ی مخاطبین پایگاه فرهنگی مذهبی نای دل

با توجه به فروش حق پخش جلسات حاج محمود کریمی توسط ایشان و عدم رضایت صاحب اثر (جناب آقای کریمی) کلیه ی فعالیتهای این سایت تا اطلاع ثانوی لغو میگردد

بدیهی است هرگونه سوء استفاده از نام نای دل شرعاً حرام است"

این پیامی است که روی سایت نای دل به روز ترین سایت مداحی که جلسات حاج محمود کریمی را پوشش می داد قرار گرفته است.هنوز واکنشی از سوی حاج محمود کریمی در مورد این خبر صورت نگرفته است.

حالا چرا برای اولین بار مداحی حق پخش برای دستگاه امام حسین (ع) قائل می شود را باید در روزهای آینده جست و جو کرد.

در این صورت دیگر مراسم دهه اول محرم حاج محمود کریمی در هیچ سایتی قرار نخواهد گرفت مگر اینکه در روز های آینده تصمیمات دیگری از سوی هیئت رایت العباس و شخص حاج محمود کریمی گرفته شود.

پایگاه اطلاع رسانی قائم المنتظر (عج) قطعا پیگیر این موضوع خواهد بود.

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:14 ق.ظ

حضرت عباسی حیف نبود! این چه کاری بود دیگه دلمون شکست!!!

ایمان یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ق.ظ http://www.torkaman.blogsky.com

سلام اخوی خسته نباشی
واقعا از مطلب استفاده کردم
این حقیر هم وبلاگی دارم و خیلی تمایل به تبادل لینک با شما رو دارم و تقاضا می کنم که با بنده تبادل لینک داشته باشید
خواهش می کنم که لطفا به این خواسته این حقیر جواب مثبت دهید . منتظر شما هستم .
فعلا یا مهدی

هم عهدان منتظر-4 چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:07 ب.ظ http://ahd-4.persianblog.ir/

افتاده دل من به تب و تاب محرم
کشتی دل افتاده به گرداب محرم

بیداری دیوانه دو ماه است بدانید
بینم به ده ماه دگر خواب محرم…

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد