پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی
پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی

دانلود:حاج حسین سیب سرخی / گلچین محرم 1390

گلچینی از بهترین نوحه های حاج حسین سیب سرخی محرم 1390 اجرا شده در هیات روضه العباس (علیه السلام) تهران به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دریافت می باشد.
تعداد فایل ها : 22
فرمت فایل ها : WMA
www.ghaemolmontazar.ir
Copyright : ZAKERIN.ir

دانلود فایل های صوتی :

ببین حالمو دل پریشونو بی قرارم ( زمینه ) *
رنگ خونه آسمونه دل عاشقای عالم ( واحد )
دوباره امشب مست و مجنونم ( شور )
وقت غروبه اشک آسمون می باره ( زمینه ) *
باز دوباره دیده هامون رنگ غصه و عزا شد ( واحد )
باز هر نفس ناله یا حسین ( شور ) *
در خون می کشی ثارالله ( شور ) *
کار جنون ما به تماشا کشیده است ( شعرخوانی )
ببین ای پدر شدم از این ویرونه خسته ( زمینه ) *
پژمرده و زردم بنگر بابا ( واحد )
برادر ببین هدیه با چشم تر آوردم ( زمینه ) *
دلم خوشه براتون سینه زنم ( شور ) *
مهری از مهر علی کنده به یاقوت دلم ( شعرخوانی )
ببین عموجون می باره اشکام دونه دونه ( زمینه ) *
به صف شدن همه دیوونه ها ( شور ) *
فدایت شوم برا شهادت بی قراری ( زمینه ) *
چشاتو نبند شاید علی بارون بباره ( زمینه ) *
عاصیم و دارم امید بهشت ( شعرخوانی ) *
بمیرم علی عصای پیریم شکستی ( زمینه ) *
کربلا پایتخت دلهاقبله همه دیوونه های دنیا( شور ) *
تا حالا تو دنیا کسی ندیده من گریه کنم ( زمینه ) *
به پیش فاطمه ریزم ز دیده اشک ندامت ( شعرخوانی )
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد