پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی
پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی

دانلود:حاج مهدی اکبری / مجموعه محرم 1391 چهارده معصوم

مجموعه نوحه های اجرا شده در دهه اول محرم 1391 در هیئت چهارده معصوم خمینی شهر اصفهان با نوای گرم ذاکر اهل بیت حاج مهدی اکبری به صورت صوتی در ادامه مطلب آماده دریافت می باشد.
تعداد فایل ها : 78
فرمت فایل ها : mp3
www.ghaemolmontazar.ir
دانلود فایل های صوتی :
شب دوم:

حاج مهدی اکبری - ای شه تنها فدای تنهائیت ( دم هر شب)

حاج مهدی اکبری - اینجا نمیدونم کجاست(زمینه)

حاج مهدی اکبری - گر غیر کشد نازم،من یار پسندیدم(شور)

حاج مهدی اکبری - جز اشک بر تو سرمایه ندارم اندر این عالم(ظور)

حاج مهدی اکبری - بیا بخاطر خدا یه کم بمن محل بزار(شور)

حاج مهدی اکبری - کرب و بلا زینب رسیده از راه (سنگین)

حاج مهدی اکبری - سردار جنونم و باز با عشق نوشتم(واحد)

حاج مهدی اکبری - امیر مستان امام مردان (تک)

حاج مهدی اکبری - السلام آقام ای آقام(شور)

حاج مهدی اکبری - حسین یا عین الحیاه(شور)

شب سوم:

اکبری - روضه

اکبری - ای شها فدای تنهاییت/زمینه

اکبری - دیوونگی شد کارم / شور

اکبری - وای بابا / سنگین

اکبری - شاهی شاهی حضرت ابی عبداللهی /واحد

اکبری - آواز پرواز من تا وادی پربلا/شور

شب چهارم:

حاج مهدی اکبری - آمدم من درپناهت (زمینه)

حاج مهدی اکبری - قبل از اینها این دل مارا هوایی کرده ای(سنگین)

حاج مهدی اکبری - مستی از جام شما به چه صفایی دارد(واحد)

حاج مهدی اکبری - هوا هوای روضه؛شبا شبای روضه(شور)

حاج مهدی اکبری - داوطلب میطلبم(شور)

حاج مهدی اکبری - منکه عمریست به کلبی درت مینازم(شور)

حاج مهدی اکبری - دیوونگی هامو ببخش (شور)


شب پنجم:

حاج مهدی اکبری - بسر شد انتظارم (زمینه)

حاج مهدی اکبری - ببین تموم خواهشا توی نگاه زینبه(سنگین)

حاج مهدی اکبری - دل به نگات بنده، تو شاه و من بنده(واحد)

حاج مهدی اکبری - دوباره دلم بیقراره(شور)

حاج مهدی اکبری - دست، پا، چشم، گوش، همه مست حسین (شور)

حاج مهدی اکبری - مثل ابرا، دیده دریا، بین روضه نوکرت...(شور)


شب ششم:

حاج مهدی اکبری - ای شه تنها فدای تنهائیت(دم هر شب)

حاج مهدی اکبری - من ابن المجتبی یم  که در سوز و نوایم (زمینه)

حاج مهدی اکبری - بایک نگاه دل دادم به شما(شور)

حاج مهدی اکبری - ازتو بقا میطلبم(شور)

حاج مهدی اکبری - شبای حرمتو دوست دارم(شور)

حاج مهدی اکبری - اونکه مستت شد از ازل همینه(سنگین)

حاج مهدی اکبری - همه جا دلنشینم نازنین یار حسین(واحد)

حاج مهدی اکبری - آقا؛ جز دیدنت حاجت ندارم(شور)

حاج مهدی اکبری - سینه زنم برات عزادارم(شور)

شب هفتم:

حاج مهدی اکبری - خدا کنه که بارون بباره(زمینه)

حاج مهدی اکبری - عمریه آرزومندم (شور)

کربلایی هادی یزدانی - لای لای لای لالایی ... (سنگین)

کربلایی هادی یزدانی - جون اصغرت دستم رو بگیر (واحد)

حاج مهدی اکبری - رسم رفاقت این نیست(واحد)

حاج مهدی اکبری - امشب حرم آل عبا آب ندارد (دودمه)

حاج مهدی اکبری و کربلایی هادی یزدانی - شور و نوا

حاج مهدی اکبری - دوباره می نوشم(شور)


شب هشتم:

حاج مهدی اکبری - ای شه تنها فدای تنهائیت (دم هرشب)

حاج مهدی اکبری - دنیا دنیا همه دنیامو گرفتی (زمینه)

حاج مهدی اکبری - صلی الله علیک یا مولا (شور)

حاج مهدی اکبری - کاش آقا منم غلامت بودم (شور)

حاج مهدی اکبری - احب الله من احب حسین(ذکر)

حاج مهدی اکبری - یه عمره میگم غلامم (شور)

حاج مهدی اکبری - پسرم کی بال و پرت رو شکونده (شور)

حاج مهدی اکبری - گلم با عشق مولایم عجینه (واحد)

حاج مهدی اکبری - پشت درت شلوغه (شور)

حاج مهدی اکبری - شعله برآرم زجگر...گریه کنم زار زنم (شور)

شب نهم(تاسوعا):

حاج مهدی اکبری - شب یلدای قبل از صبح دیدار (زمینه)

حاج مهدی اکبری - نگاه کن غمت توی سینم (زمینه)

حاج مهدی اکبری - من که مستم از جامت(شور)

حاج مهدی اکبری - غممو به دوش گرفتی، مشکاتو آغوش گرفتی(سنگین)

حاج مهدی اکبری - ابتدا نام خداوند جهاندار(واحد)

حاج مهدی اکبری - ای اهل حرم میر و علمدار نیامد (دو دمه)

حاج مهدی اکبری - حسین ، ای یارم ای دلدارم (شور)

حاج مهدی اکبری - مگه هرکی که بد شد دل نداره (شور)

شب دهم(عاشورا):

حاج مهدی اکبری - نگو حرف از رفتن (زمینه و روضه)

حاج مهدی اکبری - صدای هلهله دشمن (شور)

حاج مهدی اکبری - شب آخر چقدر حالت عجیبه (سنگین)

حاج مهدی اکبری - ای پناه من، تکیه گاه من (واحد)

حاج مهدی اکبری - شعله بر تن مزن ،از تنم ای جان مرو (تک)

حاج مهدی اکبری - امشبی را شه دین در حرم مهمان است (دو دمه)

حاج مهدی اکبری - بنام خدا به گرمی عشق (شور)


شب یازدهم(شام عاشورا):

حاج مهدی اکبری - سرت یا اخا زتن شد جدا (زمینه)

حاج مهدی اکبری - کربلا یه دشت گلگونه(شور)

حاج مهدی اکبری - حسین من وای (سنگین)

حاج مهدی اکبری - با نوای یاحسین(واحد)

حاج مهدی اکبری - من مست مست ذکر حسین جان زینبم(شور)

حاج مهدی اکبری - عالم بشنوید سگ اربابم (شور)


نظرات 1 + ارسال نظر
اخبار مهدوی یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ب.ظ http://ahd-4.persianblog.ir

بسم رب المهدی
آیا تا چند روز دیگر دنیا به پایان می رسد ....؟؟
به روزیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد