پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی
پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی

نامگذاری نهم تا پانزدهم ربیع الاول به عنوان هفته برائت

http://s3.picofile.com/file/7630304622/hafteh_baat.jpg
به گزارش شیعه ویوز ، با نزدیک شدن به ایام فرحة الزهرا و غدیر ثانی ، شورای سیاست گذاری شبکه جهانی امام حسین علیه السلام در بیانیه ای اعلام داشت : روز نهم ربیع الاول طبق فرموده اهل بیت علیهم السلام روز غدیر ثانی نامگذاری شده است و این تعبیر حکایت از اهمیت دو موضوع تولی و تبری در مکتب اهل بیت دارد و حاکی از ان است که تبری و تولی به عنوان مکمل یکدیگر بایستی مورد توجه قرار بگیرد از این رو بر خود لازم میدانیم که از روز نهم لغایت 15 ربیع الاول را به عنوان هفته برائت نامگذاری کنیم تا ازاین شبکه مقدسه پیام برائت از دشمنان خاندان رسالت را با اتکا به عمل معصومین به جهان صادرنماییم

هم چنین مسئول طرح و برنامه شبکه جهانی امام حسین علیه السلام  در مصاحبه خود با خبرنگار شیعه ویوز ، بیان داشت : بنا به تصمیم شورای سیاست گذاری شبکه جهانی امام حسین علیه السلام ،در این هفته،  ویژه برنامه های محفل خوبان با موضوع تبری و تولی از دیدگاه قرآن ، روایات اهل بیت علیهم السلام و عقل  ، مجموعه ی نمایشی  راویان با عنوان دادگاه عقل که به طرح موضوع زندگانی اولین و دومین غاصب خلافت از تاریخ اهل تسنن می پردازد  و هم چنین ویژه برنامه غدیر ثانی ،  تقدیم بیندگان می شود شایان ذکر است برنامه سرزمین عشق بطور زنده و مستقیم از استودیوی کربلای معلی با موضوع ارتباط نبوت و امامت  پخش می گردد


http://s1.picofile.com/file/7630307090/sasasasa.gif

نظرات 5 + ارسال نظر
صوت المستضعفین سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ق.ظ http://mostazafin.tv

هفته برائت یا هفته وحدت؟(چالشی به نام تکفیری های شیعه و سنی)
http://www.mostazafin.tv/latest-video/video/1280_

حسین پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:53 ب.ظ

یک سالی در روز عاشورا علنا لعن خلفاء کردند، همان سال در مناطق سنی نشین، 50 جوان شیعه را سر بریدند! چرا به این اختلافات دامن می زنید! جواب خون آن جوانها را شما می دهید؟

من از تولی و تبری بی اطلاع نیستم، ظلم هایی که به اهل بیت شده است را هم می دانم، نه سنی هستم و نه مبلغ اهل سنت، اما از آنهایی هم نیستم که اینجا توی قم، زیر سایه فاطمه معصومه سلام الله علیها نشسته باشم و از امنیت اینجا استفاده کرده و فکر کنم با لعن و نفرین خلفا و عایشه و کشف نسب عمر در روایات بحارالانوار و ...احساس کنم به وظیفه خود عمل کرده و در خیال خودم هم لبخند رضایت مهدی فاطمه را ببینم!

به نظر من جوان شیعه باید فرزند زمان خویشتن باشد، امروز بیشتر از همیشه نیاز به وحدت جهان اسلام داریم. من معتقدم با لعن و نفرین و اهانتهای علنی به خلفای اهل سنت، هیچ چیزی درست نمی شود و حتی بدتر هم می شود. اگر می خواهیم به مکتب اهل بیت علیهم السلام خدمت کنیم، باید محاسن کلام اهل بیت را برای مردم جهان بازگو کنیم، کار ایجابی کنیم نه سلبی. یعنی زیبایی های کلام اهل بیت (ع) را بیان کنیم نه اینکه فقط اشکالات طرف مقابل را بگوییم یعنی تبلیغات مثبت کنیم و نیکویی های ایمه(ع) را بگوییم نه اینکه تظاهر به ذکر مثالب و عیوب مخالفان ایشان کنیم.

لطف کنید در پناه امام رضا و زیر سایه ی حضرت صاحب الزمان و به نام حضرت علی، دل حضرت زهرا را خون نکنید!!!!!!!!!

مهدی چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:52 ب.ظ

سلام.
میخواستم در مورد احادیثی که نوشتید توضیحی بدم.
من تعجی می کنم که شما انقدر از سخنان این بزرگواران سطحی برداشت کرده اید. اگر سخن پیامبر(ص) و ائمه(ع) رو امروز به زبان جاری می کنیم یعنی اینکه سخنان ایشان برای تمام مراحل و شرایط و برای تمام زمان ها قابل کاربردن است.
وقتی پیامبر(ص) می فرمایند: کسی که از لعن کردن بر آن کسانی که خداوند لعنشان نموده احساس گناه کند... یعنی خداوند بین این همه ستمگر فقط و فقط عمر لعن کرده؟؟؟؟!!
ما امروز خیلی دشمنای لعین شده ی دیگه هم داریم برادر عزیز که یک لحظه هم بیکار نیستند!
یا اینکه اگر امام رضا(ع) می فرمایند: کمال دین ولایت ما و برائت از دشمنان ماست. امام رضا(ع) که زمان عمر نبودن که! بعدشم ایشون زمان خودشون مأمونی هم داشتند. پس فکر نکنید منظور امام رضا(ع) فقط عمر بوده و بس!!!! منظور امام تمام دشمنان ولایت در تمام دوران ها بوده است!!!من می گم بیایم دشمن اصلی امروزمونو بشناسیم!
....
می خوام یک نوع برائت بهتون پیشنهاد کنم،باورکنید تضمین هم می کنم!!
مطمئن باشید هیچ تولی و برائتی بهتر از خوندن زیارت عاشورا یا عزاداری برای معصومین نیست!!!اینطوری میتونیم خودمونو بهشون نشون بدیم نه با برخی مجالس زننده!!!!
................
در آخر بهتون پیشنهاد می کنم حتما ی بار مستند ظهور را مشاهده کنید.
یا امام هادی(ع)




قطعا منظور فقط عمر نبوده
عایشه حفضه ابوبکر عثمان و ... تا برسه به اون مفتی حرامزاده ای که جواز تخریب قبور ائمه رو میده هم در این سخن پیامبر می گنجند
ولی شما منظور حدیث امام صادق رو بیان نکردید
امام صادق خیلی واضح فرمودند آن دو نفر (عمر و ابوبکر)
به هر حال شما قائل به وحدت هستید و ما هم به نظر شما احترام میذاریم
خوب نیست بین شیعه تفرقه بیافته
شما حاضرید بین شیعه ها که برادران واقعی شما هستند تفرقه و دو دستگی باشه ولی برید با یه مشت حرامزاده (به نقل از صریح روایات) برادری کنید.
فکر کنم شما بودید اوی یکی از نظرات گفتید شما سواد تحصیلی ندارید:
بهتره بگم من دانشجوی ترم چهارم الکترونیک هستم و مطالعات مذهبیم هم اندازه ای هست که بتونم از اعتقادات خودم که همون پیروی در خط امام علی (ع) و فرزند مظلومش (حتی در کشور شیعه) آقا صاحب الزمان (ع) باشه دفاع کنم
موفق باشید
یا علی

مهدی سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ب.ظ

واقعا متاسفم برای شماها!
این شماهایی که باید جواب حضرت زهرا(س) رو بدید؟ فقط ازتون یک خواهش دارم...تورو خدا برید یکم فقط یکم مطالعه داشته باشید بعد برید مطلب بزنید.
کجای منابع تاریخی ما نوشته شده که عمر نهم ربیع کشته شده؟ تا جایی که من مطالعه داشتم بنا به نظر آقایان فاضل لنکرانی، صافی گلپایگانی، سیستانی و رهبری آقای رجبی دوانی، عمربن خطاب قبل از محرم کشته شده!
یه سوال. توروخدا راستوحسینی جواب بدید!
واقعا حضرت زهرا(س) راضی هستن که عده آدم بی سواد به اسم ایشون برن کلی آرایش کنن(خانوم ها) یا تو مجالسشون کلی فحاشی کنن؟؟!!....محض رضای خدا برید روی شعورتون کار کنید تا روی شورتون!!!!!!
همین شماهایید که دل پیامبرو میسوزونید!....برید عمر امروزتون رو لعن کنید(اسرائیل)...اون عمر سالهای 10-20 هجری الآن زیر گوره!!!!!
این آقای شیرازی هم که همه میدونن یه موجود ضد نظام هستش! براشون متاسفم!!
امیدوارم جواب قانع کننده ای داشته باشید!!!

تمام منابع شیعه قائل به این هستند که عمر در نهم ربیع توسط ابولولو به درک واصل شده است.
منابع سنی هستند که قائل به تاریخ دیگری هستند
بهتر نیست شما اطلاعاتتون رو ببرید بالا بعدا بحث کنید
یعنی چی که عمر تو گوره نباید لعنش کنیم
واقعا خودتون فهمیدین چی گفتین ؟
لطفا این احادیث رو بخونید
پیامبر اکرم صلّی الله علیه وآله: کسی که از لعن کردن بر آن کسانی که خداوند لعنشان نموده احساس گناه کند ، پس لعنت خدا بر او باد.( رجال کشی ج2 ص811)
امام رضا (ع) که ولی نعمت همه ایرانی ها هستند می فرمایند: کمال دین ولایت ما و برائت از دشمنان ماست. بحار ج27 ص58
ابوحمزة ثمالی سؤال کرد از امام سجّاد (ع) در مورد دو خبیث پس فرمود: کافرند و هرکس آن دو را دوست بدارد کافر است. بحار ج69 ص128
موفق باشید
یا علی

بصیر دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:55 ب.ظ

شیعه در طول تاریخ هرچه ضربه خورده از تندروهایی مثل شما بوده
هفته ای که حضرت امام خمینی (ره) با بصیرت کامل هفته وحدت نامید کسانی مثل شما و افراد بی بصیرت پشت سر شبکه امام حسین تبدیل به هفته .... کردند متاسفم

فکر کنم شما قضیه کوچه بنی هاشم رو فراموش کردی
آیا واقعا حاضری با کسی که مادرتو زده برادری کنی ؟؟؟
اگه اینطوریه که واقعا نمیدونم چی باید گفت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد