پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی
پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی

توهین خبرگزاری فارس به اعتقادات صدها میلیون شیعه

alt
به گزارش شیعه ویوز ، در پی نامگذاری نهم تا پانزدهم ربیع‌الاول به عنوان «هفته برائت» در شبکه جهانی امام حسین علیه السلام خبرگزاری فارس دست به اقدامی توهین آمیز وتفرقه افکنانه بین صفوف شیعیان زده وبرخلاف روایات فراوان ومعتبر اهل البیت علیهم السلام در ضرورت ووجوب ابراز برائت وبیزاری از دشمنان توحید، قرآن وعترت وبا توجه به سیره بزرگان وعلماء شیعه در طول تاریخ اسلام، با ابراز انزجار از اعتقاد صدها میلیون شیعه در سراسر کره زمین وبدعت شمردن آن، در ضمن بیانیه ای از سوی گروهکی ناشناس نوشت:

این روزها که به میلاد بزرگ پرچمدار هدایت بشریت، حضرت ختمی مرتبت(ص) و هفته وحدت اسلامی نزدیک می‌شویم و طوفان‌های سخت در کشورهای اسلامی ضرورت پیوند میان مسلمین در برابر اجانب و دشمنان اسلام را بیش از پیش مشخص ساخته و رسانه‌های بی‌شمار با رصد دائمی رفتارهای گروه‌های مختلف شیعه و سنی درصدد نادیده گرفتن مشترکات فراوان و بزرگنمایی اختلافات کوچک هستند، در کمال اندوه و تاثر شاهد بودیم که جریان ضد وحدت اسلامی که یک لبه قیچی آن را شیعیان تندرو و تکفیری تشکیل می‌دهند با پنهان شدن پشت مفاهیم مقدس و ناب اسلامی تولّی و تبرّی و تفسیر نادرست آنها در جهت خلاف اصول عقلی و شرعی حرکت کرده و درست در ایامی که پس از انقلاب اسلامی به نام هفته وحدت اسلامی نام گذاری شده و در حرکتی مشکوک اقدام به برپایی و تعظیم «هفته برائت» نموده‌اند که شروع این هفته خودساخته به زعم ایشان تاریخ قتل خلیفه دوم است. بدعتی که با توجه به بازه زمانی هفته وحدت (12 تا 17 ربیع‌الاول) جای هیچ تردیدی باقی نمی‌گذارد که حرکتی متعمدانه و طراحی شده برای ضربه زدن به اصل اصیل وحدت اسلامی و خدمتی بزرگ در راستای اهداف استکبار جهانی است. بدعتی از سوی کسانی که از اهل بیت پیامبر علیهم السلام هم ولایتی‌تر شده‌اند! و دغدغه لعن و سب، آنها را از اصول دین و مهمتر از همه رکن رکین توحید و دعوت جهان شمول اسلام در روزگار مذلت شرق و غرب بازداشته است.

ودر آخر سعی به تحریک وهم سویی دیگران در این تفرقه افکنی در صفوف مستحکم شیعیان نموده و اعلام داشتند: شایسته است مراجع عظام تقلید و روحانیت معظم شیعه و همه معتقدان به گفتمان اسلام ناب محمدی با هوشیاری و بصیرت به‌هنگام، برائت خود را از این جریان مشکوک اعلام داشته و اجازه ندهند از مملکت انقلاب اسلامی ندایی تفرقه‌افکنانه و خلاف مصالح مسلمین منتشر شود.

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:37 ب.ظ

منظور از وحدت دنیای اسلام یکی شدن عقاید و مذاهب نیست بلکه مقصود دوری از درگیری است. و لا تنازعوا فتفشلوا
مقصود از وحدت توجه به دشمن مشترک است. تنها راه مقابله با دشمنان اسلام وحدت و یکپارچگی امت اسلامی است.
به قول شهید مطهری شمر دیروز مرد شمر زمانتان را بشناسید.
دریغ از ذره ای بصیرت!

شهید مطهری ؟؟؟
مطهری خودش مشکل داشته در حدی نسیت که نظر بده ...

سید پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:34 ق.ظ

به برادران عزیزم ، مرتضی و مهران باید عرض کنم که من به عنوان یک شیعه فقه خودم را از امام جعفر صادق (علیه السلام) میگیرم و تا جائی که من تو این سی سالی که از عمرم میگذره توی کتب مذهبی و فقهی شیعی ندیدم حرفی از وحدت باشه اما تا دلتون بخواهد در رابطه با برائت حدیث داریم ، آنهم از نوع صحیح و متواترش .

حالا شما به بنده بگید ببینم چه کسی اهل بدعته من و امثال من که خودمون رو مقید به پیروی از اهل بیت (ع) میدونیم یا شما که دینتون رو به دنیا فروختین .

ضمنا من خودم به شخص مقام معظم رهبری ارادت خاصی دارم ولی خود ایشون توی صحبتاشون اعلام داشتن که وحدت به این معنی نیست که از اعتقادات خودمون دست بکشیم و اعتقادات طرف مقابل را بپذیریم .

در آخر به شما برادر عزیزتر از جانم بگم که توی شهر زاهدان در ماه مبارک رمضان در شبهای پایانی این ماه مبارک و میمون برای قاتل امیر المؤمنین علیه السلام ، سنیهای اینجا مراسم ختم قرآن میگیرن .(روزی که امام حسن مجتبی علیه السلام قصاصش کرد) .
باز هم بگید وحدت وحدت وحدت ، آخه کی اومده با ما وحدت داشته باشه که ما قبول نکردیم ، به قول مرحوم کافی : (( سنیها دست از سنی گریشون برنمیدارن ، تو به شیعه ها داری تحمیل میکنی دست از شیعه بودنت بکش )) .

اللهم عجل لولیک الفرج . . . . .

مهران چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ب.ظ

با نظر جناب مرتضی عباسی(در این تاپیک) و همینطور مطلب فارس کاملا موافقم..
این کجاش توهین و بی احترامی بوده؟! چرا فرافکنی می کنید!؟
اعلام هفته ی برائت(از جانب عده ای قلیل) تو هفته ی وحدت، بدعته .. چرا نمی خواین بفهمین!؟

به خودتون بیایید قبل از اینکه دیر بشه..

یا علی

مرتضی عباسی چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:53 ب.ظ http://mohebinolhosein.blog.ir

اصلا هم بی احترامی نبوده. این هفته برائت قطعا توطئه دشمنه و شما هم دارید بازی میخورید
آقا فاطمی تره یا شما؟ وقتی ایشون میگن وحدت شما حق ندارید بگید برائت
شما یه سری افراطی هستید که پتانسیل افت دارید
برچسب ضد ائمه هم به من نمیخوره . خودم هزارتای شما هیئتی ترم ولی شما نباید انقدر افراطی باشید
وبلاگ هیئتمون هم گذاشتم تا نخواید بهم تهمت ضد دین و این چیزا بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد