پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی
پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی

فرازی از وصیت آیت الله میرزا جواد اقا تبریزی

http://s2.picofile.com/file/7644704301/21113.jpg

فرازی از وصیت آیت الله میرزا جواد اقا تبریزی:

من راضى نیستم کلمه امام را قبل از نامم بر روى کتاب هایم بنویسید. کلمه امام، مخصوص امام معصوم(علیه السلام) استعمال شده است و مردم با شنیدن این کلمه، فکرشان به یکى از ائمه(علیهم السلام)سوق پیدا مى کند; از این رو من راضى نیستم نامم با کلمه امام شروع شود، من خادم اهل بیت(علیهم السلام)بودم و شب و روز تلاش کردم که بتوانم رضایت آنها را جلب کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد