پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی
پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی

فاطمیه 92 | نارضایتی حضرت زهرا (س) از اولی و دومی ملعون

http://s1.picofile.com/file/7719453759/13.png

هجوم به خانه وحی : "سند از کتاب مقتل الحسین خارزمی"

بخدا سوگند من را عمر و ابابکر کشتند.
خوارزمی از علمای بزرگ أهل سنت یک عبارتی دارد و می گوید آقا امام حسین علیه السلام که در کربلاء بر روی زمین افتاد، فرمود:
بسم الله و بالله و علی ملة ‌رسول الله ... إلهی إنک تعلم أنهم یقتلون رجلا لیس علی وجه الأرض إبن نبی غیره، ثم أخذ السهم فأخرجه من قفاه، فأنبعث الدم کالمیزاب، فوضع یده علی الجرح فلما إمتلأت رمی به إلی السماء.

خدایا! تو می دانی، اینها مردی را می کشند که فرزند رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) غیر از من روی زمین نیست؛ بعد تیری را که بر حضرت زده بودند، از پشت سر بیرون آورد و خون همانند ناودان جریان پیدا کرد و خون را گرفت و به آسمان پرتاب کرد.

و بعد می گوید وقتی آقا امام حسین (علیه السلام) دستشان را از خون پر کرد و به آسمان پرتاب کرد و دوباره پر کرد و صورت و محاسن بزرگوار را با خون خضاب کرد، فرمود:
إنی هکذا أکون حتی ألقی جدی رسول الله و أنا مخضوب بدمی، و أقول یا رسول الله قتلنی فلان و فلان.
من دوست دارم با همین بدن آغشته به خون، جدم رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) را ملاقات کنم و به رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) بگویم که فلانی و فلانی مرا کشتند.
مقتل الحسین خوارزمی، ج2، ص39
امام صادق علیه السلام فرمودند هر جا که از ما اهل بیت روایتی دید که گفتیم فلان و فلان بدانید که ان دو یعنی عمر و ابابکر است
لینک سایت جهانی سنت
http://sonnat.net

نظرات 1 + ارسال نظر
۱۰۰۱ سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 ب.ظ http://houshyari.blogsky.com/

بسم الله.سلام
مطلب جالب و بجاییه.
اگر مایل به تبادل لینک هستید بسم الله:
****ذاکر اهل بیت : ابوالفضل هوشیاری ****
(لطفا دقیقا به همین شکل)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد