پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی
پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی

محافظان حرم عمه سادات حضرت زینب کبری (س) + تصاویر

http://s4.picofile.com/file/7752464943/114.jpg

پس از نبش قبر حجر بن عدی از صحابه رسول الله و همراهان امیرالمومنین(ع) تروریست‌ها تهدید کردند در صورت تسلط به منطقه زینبیه دمشق اقدامی مشابه را انجام خواهند داد؛ اما این تهدید تروریست‌های سلفی بارها پیش از این تلاش کرده بودند تا به منطقه زینبیه در دمشق مسلط شوند که هر بار به دلیل مقاومت نیروهای ویژه محافظ این منطقه ناکام بودند.

آخرین بار حدود دو ماه قبل تلاش تروریست‌ها برای تسلط به این منطقه مهم ناکام ماند. نیروهایی ویژه حفاظت از این حریم مذهبی و معنوی را بر عهده دارند و روی بازوهای آنها عبارت "خدام السیده زینب لواء اباالفضل العباس (ع)" نقش بسته شده است.

همچنین در ورودی‌های حرم حضرت زینب(س) ده‌ها منطقه ایست و بازرسی جهت جلوگیری از بمب گذاری در حرم حضرت زینب(س) قرار داده شده است.

تشکیل تیپ ابوالفضل العباس (ع)

رسانه های عربی و غربی از تشکیل مجموعه ای از افراد مسلح شیعه به نام تیپ "ابوالفضل العباس (علیه السلام)" در سوریه برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خبر می دهند.

فیلمی در سایت یوتیوپ منتشر شده که نشان می دهد یکی از جوانان با صورت پوشیده از تشکیل تیپ نظامی به نام ابوالفضل  العباس (علیه السلام) در سوریه خبر می دهد.منطقه سیده زینب که حرم حضرت زینب خواهر امام حسین سومین امام شیعیان در آن قرار دارد در بحران و درگیری های 22 ماهه سوریه بارها مورد هدف حملات سنگین نظامی قرار گرفته است. کنترل این منطقه بارها میان نیروهای دولتی و مخالفان جابجا شد.این منطقه همچنین محل زندگی شمار زیادی از مهاجران عراقی است.

در این فیلم، این جوان که به زبان عربی با لهجه عراقی صحبت می کرد بیانیه شماره یک تیپ ابوالفضل العباس (علیه السلام) را قرائت می کند. در این بیانیه آمده است: ماموریت  این گروه حمایت و دفاع از حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) از حملات تکفیری ها و وهابی ها، ارتش آزاد و دشمنان اهل بیت رسول خداست.

همچنین فیلم دیگری نیز منتشر شده که فعالیت هایی از اعضای این تیپ را نشان می دهد. در این فیلم مشخص است که اعضای تیپ با لباس متحد الشکل ، فعالیت های آموزشی و رزمی و تشکیلاتی خود را انجام می دهند و سرود "یا زینب" را همخوانی می کنند.

گزارش های رسانه ای نیز همزمان حاکی اند که این نیروهای مسلح در مناطق نزدیک به حرم حضرت زینب (سلام الله علیه) و در رویارویی با مخالفان مسلح اسد، به پیشرفت هایی دست یافته اند.برخی مخالفان اسد گفته اند که احزاب و سازمان های شیعه در عراق و لبنان، این تیپ را تشکیل داده اند.در این باره ، "ابو ایاد" سخنگوی شورای نظامی (مخالفان مسلح اسد) در دمشق گفت: گردان هایی از ارتش آزاد از چند روز پیش با گردان هایی متشکل از نیروهای شیعه غیرسوری در اطراف دمشق روبه رو شدند که به حفاظت و دفاع از حرم حضرت زینب می پرداختند.

http://s4.picofile.com/file/7752465371/115.jpg


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد