پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی
پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

پایگاه اینترنتی قائم المنتظر (عج)

قال رسول الله (ص) : فاطمة بضعة منی فمن آذاها فقد آذانی

فواید دعا برای فرج: 6 - نجات از فتنه هاى آخر الزمان و ایمنى از دامهاى شیطان

http://s1.picofile.com/file/7928671719/Imam_Mahdi_1389.jpg


دلیل بر این معنى - اضافه بر آنچه خواهد آمد که این دعا مایه کمال ایمان است ، و آنچه گذشت که سبب دورى شیطان می‏باشد - روایتى است که رئیس المحدثین شیخ صدوق در کتاب کمال الدین از على بن عبداللَّه ورّاق آورده که سعد بن عبداللَّه از احمد بن اسحاق بن سعد اشعرى نقل کرد که گفت : بر حضرت ابومحمد حسن بن على امام عسکرى علیه السلام وارد شدم ، میخواستم از جانشین بعد از وفات آن حضرت سؤال کنم ، آن جناب خود آغاز سخن کرد و فرمود : اى احمد بن اسحاق خداوند تبارک و تعالى از هنگامى که آدم علیه السلام را آفریده ، زمین را از حجّت الهى بر خلق خالى نگذاشته و تا قیام قیامت هم آن را خالى نخواهد گذاشت ، به سبب او خداوند بلا را از اهل زمین برطرف می‏کند ، و به او باران می‏بارد و به او برکتهاى زمین را بیرون مى ‏آورد .   احمد بن اسحاق میگوید : عرض کردم : اى فرزند پیغمبر پس امام و خلیفه بعد از تو کیست ؟ به سرعت برخاست و به اندرون خانه رفت ، سپس بیرون آمد در حالى که کودکى که صورتش مانند ماه شب چهارده می‏درخشید و سه ساله بود بر شانه داشت ، فرمود : اى احمد بن اسحاق اگر نزد خداوند عز و جل و حجّتهاى او گرامى نبودى این فرزندم را به تو نشان نمی‏دادم ، این هم‏نام و هم‏کُنیه رسولخدا است که زمین را پر از قسط و عدل نماید چنانکه از ستم و ظلم پر شده باشد .

اى احمد بن اسحاق ، او در این امت بسان خضر و بسان ذوالقرنین است ، به خدا قسم غایب می‏شود غایب شدنى که در آن زمان از هلاکت نجات نمی‏یابد مگر کسى که خداوند عز و جل او را بر اعتقاد به امامتش ثابت بدارد و در دعا کردن براى تعجیل فرجش توفیق دهد ( 907 ) . . . .

تمام این حدیث در بحث غیبت آن حضرت در حرف غین گذشت .
نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی دانلود چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:17 ب.ظ http://www.mahdidownload.ir

با عرض سلام و ادب و احترام.

بنده مدیر سایت مهدی دانلود هستم ، از شما دعوت میکنم که از سایت تازه تاسیس مهدی دانلود دیدن فرمایید و با نظرات خود ، به بنده کمک کنید. تا به حال سایت های بزرگی از مهدی دانلود حمایت کرده اند. اگر خواهان تبادل لینک هم باشید ، در کمتر از 30 ثانیه می توانید تبادل لینک هوشمند کنید. فکر میکنم با افزایش مطالب سایت ، دیگر نیازی به سایت های دانلود متفرقه برای منتظران امام زمان (عج) نخواهد بود. ان شاءالله.

آدرس سایت مهدی دانلود : www.MahdiDownload.ir
آدرس لینک باکس : www.link-Mahdidownload.ir
لطفا دعوت بنده را پذیرا باشید.

منتظرتون هستم ...
اللًّهُــمَ صَّــلِ عَــلَى مُحَمَّــدٍ وَ آلِ مُحَمَّــَد و عَجِّــلّ فَّرَجَهُــم
خدانگهدار شما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد